1.

اثربخشی آموزش خود دلگرم سازی بر کاهش اضطراب امتحان و کمال‌گرایی دانس آموزان دختر سال اول دبیرستان منطقه 9 شهر تهران در سال1391

دوره 4، شماره 14، تابستان 1392، صفحه 57-74
سکینه عسلی؛ حسین سلیمی بجستانی

2.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم

دوره 14، شماره 50، زمستان 1397، صفحه 25-54
فاطمه خرمی؛ علی اکبر سیف؛ علیرضا کیامنش؛ فریبرز درتاج

3.

اثربخشی آموزش راهبردهای درمان پردازشی-تجربه ای(هیجان مدار) بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرتهران

دوره 11، شماره 37، پاییز 1394، صفحه 187-205
حبیب اله اکبری

4.

اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر کاهش اضطراب امتحان

دوره 4، شماره 13، پاییز 1387، صفحه 72-88
مریم خاکسار؛ دکتر علی اکبر سیف

5.

اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه

دوره 15، شماره 51، بهار 1398، صفحه 175-194
محمد عسگری

6.

اثر بخشی مداخله گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی رفتاری بر اضطراب امتحان پسران داوطلب کنکور سراسری

دوره 6، شماره 23، تابستان 1395، صفحه 133-148
مسعود چینی‌فروشان؛ حمید طاهر نشاط‌دوست؛ محمدرضا عابدی

7.

الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای یادگیری و اضطراب امتحان با یادگیری ریاضی دانش آموزان متوسطه

دوره 13، شماره 45، پاییز 1396، صفحه 163-181
محمد مهدی بابایی منقاری؛ عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا؛ علی خالق خواه

8.

بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان

دوره 7، شماره 22، زمستان 1390، صفحه 21-42
عباس ابوالقاسمی؛ پروین بیگی

9.

بررسی رابطه بین کمال‌گرایی و اضطراب امتحان با متغیر میانجی ذهن آگاهی در دانشجویان

دوره 15، شماره 51، بهار 1398، صفحه 195-210
لیلا ذوقی؛ منیر کاکاوند؛ عسگر چوبداری

10.

پیش بینی اضطراب امتحان براساس تنظیم هیجان و کمال‏گرایی دانش‏ آموزان

دوره 5، شماره 19، پاییز 1393، صفحه 106-122
آرزو حیدریان؛ معصومه نوروزی

11.

تأثیر به کارگیری کارپوشه الکترونیکی بر اضطراب امتحان و عزت نفس دانشجویان

دوره 10، شماره 32، تابستان 1393، صفحه 95-114
مهدی بدلی؛ فرهاد سراجی؛ جواد مهربان؛ شهین زیبا پرچم

12.

رابطه ارزش تکلیف و اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطه‏ای جهت‏گیری هدفی

دوره 9، شماره 27، بهار 1392، صفحه 98-111
فریبرز درتاج

13.

ساختار عاملی و هنجاریابی نسخه فارسی مقیاس اضطراب امتحان کودکان

دوره 6، شماره 24، پاییز 1395، صفحه 175-191
احمد احمدی قوزلوجه؛ فرشته باعزت

14.

مقایسه ابعاد کمال گرایی ( خودمدار، دیگرمدار و جامعه مدار) و مکان کنترل در میان دانشجویان با اضطراب امتحان بالا و دانشجویان عادی دانشگاه علامه طباطبایی

دوره 3، شماره 9، بهار 1391، صفحه 87-104
سیده فاطمه کاظمی؛ یوسف کریمی

15.

مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش‌آموزان مبتلابه نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی

دوره 5، شماره 19، تابستان 1394، صفحه 139-153
منصور بیرامی؛ یزدان موحدی؛ رضا محمدزادگان؛ رضا سپهوند

16.

نقدی روش‌شناسانه به شیوۀ فراتحلیل بر اثربخشی روش‏های درمانی به کار رفته در زمینۀ کاهش اضطراب امتحان در ایران

دوره 3، شماره 12، تابستان 1392، صفحه 199-222
مهرانه سلطانی نژاد؛ فریبرز در تاج

17.

نقش پیش دانسته ها و ویژگی های فردی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور

دوره 3، شماره 8، تابستان 1386، صفحه 2-27
محمود هرمزی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.