1.

The Effect of 12-Week Endurance Training on Lipid Profiles and Fat Percentage of Overweight Girls

دوره 1، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 189-200
Bakhtyar Tartibian؛ Mehdi Kushkestani؛ Shiva Ebrahimpour Nosrani

2.

اثر انواع بازی های رایانه ای بر توانایی چرخش ذهنی کودکان

دوره 2، شماره 6، دی 1385، صفحه 1-35
علیرضا باغبان پرشکوهی؛ احمد علیپور

3.

اثربخشی آموزش شایستگی‌هیجانی بر اضطراب، حل‌مسئله اجتماعی و حافظه‌کاری کودکان

دوره 8، شماره 29، اسفند 1396، صفحه 21-43
مائده عباس‌تباربزرودی؛ هادی هاشمی رزینی؛ محمدحسین عبداللهی

4.

اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر مشکلات رفتاری کودکان

دوره 8، شماره 29، فروردین 1396، صفحه 35-55
آرزو امینی؛ آسیه شریعتمدار؛ ابراهیم نعیمی

5.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی گروهی بر نارسایی هیجانی در کودکان با اختلال‌های طیف درخودماندگی

دوره 3، شماره 12، دی 1392، صفحه 67-82
پرویز شریفی درآمدی

6.

اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اسفند 1401
شرمین اسمعیلی انور؛ رضا قربان جهرمی؛ امین رفیعی‌پور؛ مهرداد ثابت

7.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد کودکان مبتلا به درد مزمن (CHACT) بر نشانه‌های درونی‌سازی شده‌ی کودکان 7 تا 12 ساله مبتلا به درد مزمن

دوره 8، شماره 29، اسفند 1396، صفحه 1-19
سهیلا قمیان؛ محمدرضا شعیری

8.

اثربخشی شن‏ بازی درمانی بر کاهش پرخاشگری/ بیش‏ فعالی کودکان پیش دبستانی

دوره 5، شماره 18، تیر 1393، صفحه 111-135
سمیه کهریزی؛ خدا مراد مؤمنی؛ آسیه مرادی

9.

بررسی اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای بر دانش، نگرش و رفتار مدیریت پسماند در کودکان پیش‌دبستانی

دوره 1، شماره 4، تیر 1395، صفحه 55-68
مریم لاریجانی؛ سحر رشیدی

10.

بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر برنامه "Coping cat" در کاهش اضطراب کودکان 10-8 ساله مبتلا به اضطراب

دوره 5، شماره 19، تیر 1394، صفحه 183-202
فیروزه ضرغامی؛ لیلا حیدری نسب؛ محمدرضا شعیری؛ زهرا شهریور

11.

بررسی اثربخشی روشهای آرام سازی و انحراف توجه، برای کاهش و کنترل درد کودکان بستریی در بیمارستان عمومی

دوره 3، شماره 10، تیر 1391، صفحه 101-115
حسین قمری گیوی؛ سیدجلال الدین شارعی

12.

بررسی فرایندهای واژه‌آفرینی و واژه‌سازی در کودکان 2 تا 6 سالۀ فارسی‌زبان تهرانی

دوره 9، شماره 15، فروردین 1401، صفحه 433-456
زهرا خان علی زاده؛ فریبا قطره

13.

بهزیستی روانی-اجتماعی کودکان مراکز نگهداری

دوره 9، شماره 33، مهر 1401، صفحه 201-238
مرضیه محمدی؛ حمیده عادلیان؛ علیرضا مولا

14.

تاثیر اسباب بازیهای خلاقانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر میزان خلاقیت کودکان دبستانی 7 تا 9 سال

دوره 3، شماره 11، اردیبهشت 1397، صفحه 1-24
رویا مهرعلی؛ یزدان موحدی

15.

تأثیر آموزش حباب‌های فکر بر نظریه ذهن کودکان دختر مبتلا به اختلال طیف اتیسم با عملکرد بالا: مطالعه مقدماتی

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 157-178
سارا تکینی

16.

تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه‌های مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی

دوره 3، شماره 12، دی 1392، صفحه 1-26
محسن امیری

17.

تحلیلی بر ارزشیابی از نقش و جایگاه بازی در فعالیت‌های کودکان در مهدکودک‌ها

دوره 3، شماره 10، اسفند 1396، صفحه 45-64
عنایت کریم زاده؛ ذولفقار دیودل؛ حسینعلی خیری نیا؛ مهدیه نوروزی

18.

تحلیل تجربه مربیان پیش‌دبستانی درباره تأثیر فضای مجازی بر سلامت کودکان

دوره 4، شماره 13، دی 1396، صفحه 91-116
سمیرا ابراهیم پور کومله؛ زهره منتظر؛ مریم صفرنواده؛ احسان اکرادی

19.

تحلیل جامعه شناختی خشونت خانگی علیه کودکان در شهر ایلام

دوره 9، شماره 31، فروردین 1401، صفحه 119-170
زهرا رضایی نسب؛ علی فیض اللهی

20.

تحلیل خودآگاه و ناخودآگاه رفتار کودکان مصرف‌کننده پویانمایی با استفاده از بازاریابی عصبی

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 102-135
محمد مهدی ایزدخواه؛ سبحان یحیائی

21.

تحلیل عوامل مؤثر بر جذب نوجوانان و نونهالان در مدارس فوتبال

دوره 2، شماره 6، مهر 1392، صفحه 107-120
نجمه رضاسلطانی؛ محسن وحدانی

22.

تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی

دوره 7، شماره 26، شهریور 1396، صفحه 1-25
سید سمیرا مدنی؛ حمید علیزاده؛ نور علی فرخی؛ الهام حکیمی راد

23.

تزاحم اخلاقی درتعامل دولت‌های ذینفع و سازمان ملل متحد مطالعۀ موردی: حذف نام «ائتلاف عربستان» از فهرست ناقضان حقوق کودکان

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 43-79
سید علی محمودی

24.

تعیین اثربخشی بسته آموزشی گوش دادن احترام آمیز به کودکان بر بهزیستی روان شناختی آنان

دوره 7، شماره 26، خرداد 1396، صفحه 25-42
نازنین عابد؛ شهلا پاکدامن؛ محمدعلی مظاهری؛ محمود حیدری؛ کارینه طهماسیان

25.

تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پارامترهای نسخه فارسی پرسش‌نامه تصویرسازی حرکتی فرم کودکان (MIQ-C) بر اساس نظریه سؤال پاسخ (IRT)

دوره 10، شماره 37، مهر 1398، صفحه 113-136
علی مقدم زاده؛ حسن غرایاق زندی؛ میثم یاوری کاتب

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login