1.

بررسی تأثیر عملکرد بازیابی خدمات بر تبلیغات شفاهی: نقش ارزش ادراک ‌شده مشتری، تجربه مشتری، واکنش احساسی و وفاداری برند

دوره 12، شماره 39، پاییز 1396، صفحه 49-72
فرشته منصوری مؤید؛ محمد مرادی؛ فاطمه ملایی

2.

برند، کیفیت خدمات و تبلیغات شفاهی در توریسم: فرصتهای پادگانهای نظامی

دوره 10، شماره 31، پاییز 1394، صفحه 41-69
محسن اکبری؛ میلاد هوشمند چایجانی؛ حسن معتمد

3.

تاثیر کدهای جهانی اخلاق گردشگری بر رضایتمندی و تبلیغات شفاهی گردشگران ورودی به ایران

دوره 13، شماره 42، تابستان 1397، صفحه 103-124
رضا مالمیر؛ حامد دهقانان

4.

نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان

دوره 9، شماره 25، بهار 1393، صفحه 34-68
زهره دهدشتی؛ سجاد خانی؛ امین اجلی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.