دوره و شماره: دوره 13، شماره 44، تابستان 1396، صفحه 109-130  XML

1

بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس الگوی خلاقیت هدایت شده پلسک (Plsek)

فصلنامه روان شناسی تربیتی
صفحه 1-28
علی ضیایی مهر
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.7977

2

نقش صفات شخصیت و رشد شناختی در پیش‌بینی راهبردهای تنظیم هیجانی

فصلنامه روان شناسی تربیتی
صفحه 29-48
محمد مهراد صدر؛ غلامرضا چلبیانلو؛ رضا عبدی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.7978

3

سلامت روان دانشجویان: نقش معنویت و هوش هیجانی

فصلنامه روان شناسی تربیتی
صفحه 49-58
سمیرا سلیمانی؛ علی محمد رضایی؛ رویا داداللهی ساراب
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.7979

4

تهیه و ساخت مقیاس باورهای وجودی بر اساس قرآن کریم (با تأکید بر دیدگاه علامه طباطبائی) در بین افراد مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلورزیس (ام اس)

فصلنامه روان شناسی تربیتی
صفحه 59-82
پریسا پرن؛ مسعود آذربایجانی؛ علی دلاور
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.7980

5

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان

فصلنامه روان شناسی تربیتی
صفحه 83-108
فریبا درتاج؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.7981

6

رابطه جو پردیس دانشگاهی با خوش‌بینی علمی و استرس تحصیلی از دیدگاه دانشجویان

فصلنامه روان شناسی تربیتی
صفحه 109-130
سعید غیاثی ندوشن؛ کامران مالکپور لپری؛ فاطمه رضوی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.7982

7

تأثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی

فصلنامه روان شناسی تربیتی
صفحه 131-151
علیرضا بادله
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.7983

8

تأثیر استراتژی نقشه مفهومی بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان

فصلنامه روان شناسی تربیتی
صفحه 153-172
منصوره کلهر؛ گلنار مهران
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.7984

9

بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع‌های پیچیده

فصلنامه روان شناسی تربیتی
صفحه 173-197
مصطفی سالاری؛ محمد حسن امیر تیموری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jep.2017.7985


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.