1.

تأثیر ارزش ادراک شده مقصد زیارتی بر رضایت گردشگر خارجی مسلمان با در نظر گرفتن نقش دینداری اسلامی

دوره 12، شماره 38، تیر 1396، صفحه 1-21
فاطمه یاوری گهر؛ مهدی ابراهیمی؛ سولماز بهبودی عیسی لو

2.

تجربه ماندگار گردشگری از طریق بازی‌وارسازی بر پایه مدل طراحی تجربه ماندگار (MED)، مورد مطالعه: مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد

دوره 20، شماره 70، تیر 1404
فاطمه یاوری گهر؛ محمد زواران حسینی

3.

گردشگری اجتماعی

دوره 1، شماره 3، اسفند 1382، صفحه 79-93
فاطمه یاوری گهر

4.

نوآوری پایدار در صنعت مهمان نوازی: بررسی نقش اشاعه نوآوری، فشارهای محیطی،بازاریابی سبز و تعهد منابع

دوره 15، شماره 52، دی 1399، صفحه 27-50
فاطمه یاوری گهر؛ خلیل حیاتی

5.

واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران

دوره 16، شماره 56، دی 1400، صفحه 45-82
مهدی کروبی؛ فاطمه یاوری گهر؛ سید مجتبی محمود زاده محمودزاده؛ نسیم محمدیان محمودجیق

6.

واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری

دوره 15، ویژه نامه کووید 19، آذر 1399، صفحه 33-58
فاطمه یاوری گهر؛ فرشته منصوری مؤید


login