1.

بررسی تأثیر آموزش مهارت‏های اجتماعی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری برسازگاری دانش آموزان نابینا

دوره 1، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 45-66
پرویز شریفی درآمدی

2.

بررسی و مقایسة سرعت پردازش اطلاعات شنیداری در نوجوانان نابینا و بینای 16- 14 سال شهر تهران، سال 1390

دوره 2، شماره 6، تیر 1391، صفحه 47-60
پرویز شریفی درآمدی؛ مریم مالمیر

3.

بررسی و مقایسۀ استعدادهای چندگانۀ گاردنر در دانش‏آموزان پسر نابینا و بینای مقطع راهنمایی شهر تهران در سال تحصیلی 91ـ90

دوره 1، شماره 4، بهمن 1390، صفحه 91-108
حافظ پادروند؛ پرویز شریفی درآمدی؛ اکبر رضایی فرد؛ حسین عفیفی

4.

تبیین خلاقیت دانش آموزان تیزهوش بر مبنای هوش، سن و رضامندی زناشویی والدین آنان

دوره 1، شماره 3، مهر 1390، صفحه 1-22
مهدی قدرتی؛ غلامعلی افروز؛ پرویز شریفی درآمدی؛ حیدرعلی هومن

5.

دلبستگی عمومی والدین و نظریۀ ذهن دانش‏آموزان کم‏توان ذهنی

دوره 2، شماره 8، بهمن 1391، صفحه 99-116
رقیه اسدی گندمانی؛ عباس نسائیان؛ پرویز شریفی درآمدی

6.

مقایسه تأثیر آموزش به شیوۀ الگوی راهبردی تفکر استقرایی و روش سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی در درس علوم‌تجربی پایۀ پنجم ابتدایی شهر همدان

دوره 1، شماره 2، مرداد 1390، صفحه 1-18
داریوش امینی؛ غلامعلی افروز؛ حسن احدی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ حیدرعلی هومن

7.

مقایسۀ بینش هیجانی، میزان عزت نفس و افسردگی در دختران بزه‏دیده و بزه‏ندیده 15 تا 18 سال شهر تهران در سال 90-1389

دوره 2، شماره 7، مهر 1391، صفحه 115-132
پرویز شریفی درآمدی؛ لیلا قاسمی داوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login