1.

اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی (نوع اغلب بی‌توجه)

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 1-126
سمیه رباط میلی؛ احمد برجعلی؛ حمید علیزاده؛ مصطفی نوکنی؛ نورعلی فرخی

2.

تحلیل نیمرخ عملکردی حافظه و توجه در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی، کودکان با اختلال یادگیری و کودکان با شرایط همبود

دوره 10، شماره 38، تیر 1399، صفحه 55-96
علی شریفی؛ حمید علیزاده؛ باقر غباری بناب؛ نور علی فرخی

3.

تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی

دوره 7، شماره 26، شهریور 1396، صفحه 1-25
سید سمیرا مدنی؛ حمید علیزاده؛ نور علی فرخی؛ الهام حکیمی راد

4.

تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 1-25
زهرا امین ابادی؛ حمید علیزاده؛ اسماعیل سعدی پور؛ صغرا ابراهیمی قوام؛ نورعلی فرخی

5.

رویکرد آدلر-گلاسر به اختلال نافرمانی مقابله ای: مطالعه مروری نظامند

دوره 7، شماره 28، اسفند 1396، صفحه 199-214
سید محمد سید محمودیان؛ حمید علیزاده؛ شهلا پزشک؛ احمد برجعلی؛ نور علی فرخی

6.

مقایسه اثربخشی درمان به کمک حیوان خانگی و بازی درمانی بر مولفه های اختلالات رفتاری کودکان دبستانی

دوره 11، شماره 41، فروردین 1400، صفحه 99-129
محسن سیاوشی؛ نور علی فرخی؛ کوروش گودرزی؛ مهدی روزبهانی

7.

مقایسه سبک‌های فرزند پروری و کیفیت روابط موضوعی مادران کودکان با اختلال‌ اضطراب جدایی و مادران کودکان عادی

دوره 8، شماره 29، اردیبهشت 1397، صفحه 201-212
سودابه میر صادقی؛ فرامرز سهرابی؛ احمد برجعلی؛ حسین اسکندری؛ نورعلی فرخی

8.

مقایسۀ فرآیند رشد استدلال اخلاقی نوجوانان نابینا و بینای 11 تا 18سال شهر تهران

دوره 9، شماره 35، آذر 1398، صفحه 233-248
حمدالله خواجه حسینی؛ نورعلی فرخی؛ حسن اسدزاده

9.

نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان

دوره 5، شماره 17، فروردین 1394، صفحه 65-86
نورعلی فرخی؛ منصور حرفه دوست؛ اسماعیل خیرجو؛ مجتبی سلم آبادی؛ زهرا فیض الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login