1.

الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان‌به‌دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری

دوره 14، شماره 48، زمستان 1398، صفحه 241-267
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مسلم باقری؛ آمنه پاکدلیان

2.

بررسی شکاف میان اخلاق سازمانی حاکم و اخلاق سازمانی کلامی

دوره 9، شماره 27، پاییز 1393، صفحه 47-92
میرعلی سیدنقوی؛ سید محمد میرتقیان رودسری

3.

بررسی عوامل موثر در برون سپاری فعالیت های هتل ها با استفاده از ویژگی دارایی های خاص در تئوری هزینه تراکنش

دوره 6، شماره 16، زمستان 1390، صفحه 1-23
عباس احمدی؛ عباد الله بانشی؛ رحیم محترم فلانی

4.

تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان در صنعت هتلداری: نقش میانجی استراتژی‌های بازیگری و فرسودگی هیجانی

دوره 12، شماره 37، بهار 1396، صفحه 71-94
مهدی دهقانی سلطانی؛ اردشیر شیری؛ الهام فرجی؛ حسین فارسی زاده

5.

شایستگی‌های فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتل‌های چهار ستاره استان مازندران

دوره 11، شماره 35، پاییز 1395، صفحه 63-84
مصطفی محمدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ صادق صالحی

6.

شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی توانمندی فناورانه در صنعت هتلداری مطالعه موردی: هتل های زنجیره ای پارسیان تهران

دوره 16، شماره 53، بهار 1400
محمد مسعود مجیدی فر؛ شمس السادات زاهدی؛ عزیزاله جعفری؛ سیدسعید هاشمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.