1.

بررسی رابطه علی اهداف پیشرفت و راهبردهای خودتنظیمی با عملکرد حل مسأله ریاضی

دوره 8، شماره 23، فروردین 1391، صفحه 96-118
پروین کدیور؛ ولی‏اله فرزاد؛ مهدی دستا

2.

بررسی رابطۀ جهت‌‏گیری زندگی و اهداف پیشرفت با رضایت از زندگی دانشجویان

دوره 11، شماره 35، فروردین 1394، صفحه 123-135
حسن محمودیان؛ هادی صفریان؛ حسین هاشمزاده واعظ؛ سید عبدالله میرمحمد تبار؛ شیرین رضوانی فر

3.

پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری و ارزش های تحصیلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اهداف پیشرفت

دوره 16، شماره 58، دی 1399، صفحه 25-45
زهرا براتی؛ ولی اله فرزاد؛ بهرام صالح صدق پور؛ پریسا تجلی

4.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت و ادراک از جّو مدرسه در دانش آموزان تیزهوش

دوره 9، شماره 36، بهمن 1398، صفحه 127-149
محمد رضا عسکری؛ بهنام مکوندی؛ عبدالکاظم نیسی

5.

عملکرد تحصیلی: نقش اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت

دوره 12، شماره 42، دی 1395، صفحه 155-171
علی محمد رضایی؛ فائزه جهان؛ معصومه رحیمی

6.

مدل پیش‌بینی رضایت و پیشرفت تحصیلی از طریق کمال‌گرایی دو بعدی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان مقطع دبیرستان

دوره 10، شماره 33، مهر 1393، صفحه 21-46
رحیم بدری گرگری؛ منصور بیرامی؛ سولماز دبیری

7.

مقایسه‌‏ی پردازش هیجانی، کمک‏‌طلبی و اهداف پیشرفت در دانش‌آموزان با اضطراب امتحان بالا و پایین

دوره 15، شماره 54، دی 1398، صفحه 137-157
علی شیخ الاسلامی؛ زهرا بشاشی؛ علی جعفری

8.

ویژگی های روان سنجی پرسشنامه آگاهی فراشناختی و رابطه آن با اهداف پیشرفت در دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شهر شهریار

دوره 10، شماره 37، مهر 1398، صفحه 137-167
شیرین کوشکی؛ اعظم شوندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login