1.

اثرات تصور ذهنی گردشگران شهر اصفهان برتوسعه گردشگری پایدار آن

دوره 10، شماره 31، مهر 1394، صفحه 103-131
ناهید امراللهی بیوکی؛ اعظم نظری

2.

ارائه الگوی تصویر ذهنی مثبت با تاکید بر فناوری دیجیتال در حوزه گردشگری استان اردبیل

دوره 19، شماره 68، دی 1403، صفحه 207-240
علی علایی؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ حسین بوداقی خواجه نوبر

3.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مسافران کثیرالسفر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

دوره 6، شماره 16، اسفند 1390، صفحه 163-178
آنژلا عاملی؛ فرزاد فخیمی

4.

بررسی و تبیین معنا و مفهوم اصطلاح‌های فارسی برمبنای نظریۀ آمیختگی مفهومی

دوره 8، ویژه نامه کرونا، فروردین 1400، صفحه 197-222
غزل باغبانی؛ فاطمه کرمپور

5.

بسط مدل عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو به دانشگاه ازنظر اعضای علمی در نظام آموزش عالی

دوره 1، شماره 3، اردیبهشت 1394، صفحه 73-90
سعید طالبی؛ حسن محمودیان؛ محمدحسن صیف؛ احمد رستگار

6.

تصویری از تجربه زیسته کاربران کتابخانه عمومی ایران(مطالعه ای مبتنی بر نظریه زمینه ای)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مرداد 1400
حمیدرضا محمودی؛ محمد حسن زاده


login