1.

Challenges in Promoting EFL Learners' Autonomy: Iranian EFL Teachers’ Perspectives

دوره 4، شماره 1، شهریور 2015، صفحه 98-79
Goudarz Alibakhshi

2.

EFL Teachers’ Perceptions of Academic Favoritism: A Questionnaire Development and Validation Study

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 مرداد 1403
Mahnaz Mostafaei Alaei؛ Mahya Alaei

3.

Iranian EFL Learners and Teachers’ Attitudes Toward Critical Cultural Awareness

دوره 11، شماره 1، شهریور 2022، صفحه 67-93
Mostafa Ghaffari؛ Davud Kuhi؛ Morteza Aslrasouli

4.

Iranian EFL teachers' willingness to implement postmethod pedagogy: A mixed methods study

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 209-238
Jalil Fathi؛ Behzad Nezakatgoo

5.

Modeling Structural Relationship Between Perceived Organizational Support and Quality of Work Life Among Secondary School Teachers of English as a Foreign Language

دوره 9، شماره 2، اسفند 2020، صفحه 285-309
Yahya Gordani؛ Arash Saharkhiz Arabani؛ Masoumeh Arjmandi؛ Davood Taghipour Bazargani

6.

Reflection, Resilience and Role Stress among Iranian EFL Teachers: A Mixed Methods Study

دوره 8، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 1-24
Mohsen Shirazizadeh؛ Leila Tajik؛ Hanieh Amanzadeh

7.

Teacher Self-Efficacy and Reflection as Predictors of Teacher Burnout: An Investigation of Iranian English Language Teachers

دوره 8، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 25-50
Sarah Ghasemzadeh؛ Majid Nemati؛ Jalil Fathi

8.

The Relationship among Language Teacher Immunity, Reflective Teaching, and Work Motivation in EFL Context

دوره 12، شماره 1، شهریور 2023، صفحه 145-172
Seyed Mohammad Reza Amirian؛ Tahereh Heydarnejad؛ Saeed Abbasi-Sosfadi

9.

خودکارآمدی و کارآمدی گروهی معلّمان زبان انگلیسی ایرانی به عنوان عوامل پیشبینیکننده رضایت شغلی آنان: رویکرد مدل معادلات ساختاری

دوره 17، شماره 60، تیر 1400، صفحه 295-325
معصومه استاجی؛ جلیل فتحی؛ عارفه امینی فسخودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login