1.

Challenges in Promoting EFL Learners' Autonomy: Iranian EFL Teachers’ Perspectives

دوره 4، شماره 1، شهریور 2015، صفحه 98-79
Goudarz Alibakhshi

2.

Iranian EFL Learners and Teachers’ Attitudes Toward Critical Cultural Awareness

دوره 11، شماره 1، شهریور 2022، صفحه 67-93
Mostafa Ghaffari؛ Davud Kuhi؛ Morteza Aslrasouli

3.

Iranian EFL teachers' willingness to implement postmethod pedagogy: A mixed methods study

دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 209-238
Jalil Fathi؛ Behzad Nezakatgoo

4.

Modeling Structural Relationship Between Perceived Organizational Support and Quality of Work Life Among Secondary School Teachers of English as a Foreign Language

دوره 9، شماره 2، اسفند 2020، صفحه 285-309
Yahya Gordani؛ Arash Saharkhiz Arabani؛ Masoumeh Arjmandi؛ Davood Taghipour Bazargani

5.

Reflection, Resilience and Role Stress among Iranian EFL Teachers: A Mixed Methods Study

دوره 8، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 1-24
Mohsen Shirazizadeh؛ Leila Tajik؛ Hanieh Amanzadeh

6.

Teacher Self-Efficacy and Reflection as Predictors of Teacher Burnout: An Investigation of Iranian English Language Teachers

دوره 8، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 25-50
Sarah Ghasemzadeh؛ Majid Nemati؛ Jalil Fathi

7.

The Relationship among Language Teacher Immunity, Reflective Teaching, and Work Motivation in EFL Context

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 اسفند 1401
Seyed Mohammad Reza Amirian؛ Tahereh Heydarnejad؛ Saeed Abbasi-Sosfadi

8.

خودکارآمدی و کارآمدی گروهی معلّمان زبان انگلیسی ایرانی به عنوان عوامل پیشبینیکننده رضایت شغلی آنان: رویکرد مدل معادلات ساختاری

دوره 17، شماره 60، تیر 1400، صفحه 295-325
معصومه استاجی؛ جلیل فتحی؛ عارفه امینی فسخودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login