1.

اثربخشی آموزش بازشناسی هیجان‌ها بر مهارت‌های اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا

دوره 4، شماره 15، مهر 1393، صفحه 73-90
صالحه قاسم پور؛ احمد برجعلی؛ محمدرضا محمدی

2.

اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 111-128
زهره آهنگر قربانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ مهناز خسروجاوید؛ عباس صادقی

3.

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم

دوره 5، شماره 20، آذر 1394، صفحه 161-185
هادی هاشمی رزینی؛ مینو کرم پور

4.

اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی

دوره 13، شماره 50، تیر 1402، صفحه 225-254
مهسا ذوالفقاری؛ محسن شاکری نسب

5.

اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار

دوره 11، شماره 43، مهر 1400، صفحه 207-232
لیلا کاشانی وحید؛ الهام حکیمی راد؛ مریم اساسه؛ زهرا فارسیان

6.

اثربخشی برنامه مداخله‌ای بازی‌های شناختی – رفتاری بر مهارت‌های اجتماعی و هیجانی کودکان مبتلابه اختلال اتیسم با عملکرد بالا

دوره 8، شماره 31، مرداد 1397، صفحه 157-176
مهسا بهمنی؛ ابراهیم نعیمی؛ سعید رضایی

7.

اثربخشی مداخله‌ی بازی‌درمانی عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال اتیسم

دوره 5، شماره 20، دی 1394، صفحه 73-93
اقدس رنگانی؛ قربان همتی علمدارلو؛ ستاره شجاعی؛ سیدمحسن اصغری نکاح

8.

اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارت‌های اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم

دوره 4، شماره 15، مهر 1393، صفحه 37-56
زیبا بیرانوند؛ مریم سیف نراقی؛ کامبیز پوشنه

9.

آموزش مهارت‌های اجتماعی از راه بازی‌های گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 75-99
زهرا محمدزاده؛ ملوک خادمی اشکذری

10.

برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارتهای اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آبان 1402
سیف الله آقاجانی؛ علی کرمانی؛ متینه عبادی؛ علی سلمانی

11.

بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 75-93
شادی الواری؛ حمیدرضا مقامی

12.

تأثیر آموزش برنامه حل مسئله‌ی بر مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1396، صفحه 75-96
کیوان کاکابرایی؛ شیرین امامی آل آقا

13.

تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 121-138
رحیم مرادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

14.

تأثیر آموزش مهارت‌های خودتنظیمی بر مهارت‌های اجتماعی و کارکرد‌های اجرایی کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به کم‌توانی ذهنی خفیف

دوره 8، شماره 32، اسفند 1397، صفحه 101-125
فاطمه ابراهیمی؛ محبوبه طاهر

15.

تأثیر آموزش و پرورش پیش دبستانی بر مبنای برنامه ریزی چند بعدی بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش دبستانی

دوره 11، شماره 37، مهر 1394، صفحه 119-138
باقر حسنوند؛ سجاد صفری؛ ایراندخت فیاض؛ سیمین بازرگان

16.

رابطه علائم نارسایی توجه/ بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی کودکان: مطالعه نقش تعدیل‌گر راهبردهای مقابله‌ای مادران با هیجانات منفی کودکان

دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 23-47
عباس شیخ محمدی؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمند نیا؛ رزیتا داوری آشتیانی؛ باقر غباری بناب

17.

شناسایی و اولویت‌یابی مهارت‌های اجتماعی مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی در محیط کار

دوره 3، شماره 10، تیر 1392، صفحه 21-44
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ علیرضا محمدی آریا

18.

مقایسه مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش دبستانی 4 تا 5 سال شهرستان ایوان غرب

دوره 1، شماره 2، دی 1394، صفحه 1-18
صدیقه یاسمی؛ مرجان کیان؛ مسعود گرامی پور

19.

مهارت‌های اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانش‌آموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی

دوره 3، شماره 11، مهر 1392، صفحه 87-106
ایران داودی؛ رقیه مزارعی کاسکانی؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login