تعداد نشریات | 56 |
تعداد شمارهها | 1,653 |
تعداد مقالات | 13,125 |
تعداد مشاهده مقاله | 24,943,793 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 16,248,586 |
1. | اثربخشی آموزش بازشناسی هیجانها بر مهارتهای اجتماعی کودکان اتیستیک عملکرد بالا | |||
دوره 4، شماره 15، مهر 1393، صفحه 73-90 | ||||
صالحه قاسم پور؛ احمد برجعلی؛ محمدرضا محمدی | ||||
2. | اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با نارساخوانی | |||
دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 111-128 | ||||
زهره آهنگر قربانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ مهناز خسروجاوید؛ عباس صادقی | ||||
3. | اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارتهای اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم | |||
دوره 5، شماره 20، آذر 1394، صفحه 161-185 | ||||
هادی هاشمی رزینی؛ مینو کرم پور | ||||
4. | اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بینفردی بر خلاقیت و مهارتهای اجتماعی کودکان کار | |||
دوره 11، شماره 43، مهر 1400، صفحه 207-232 | ||||
لیلا کاشانی وحید؛ الهام حکیمی راد؛ مریم اساسه؛ زهرا فارسیان | ||||
5. | اثربخشی برنامه مداخلهای بازیهای شناختی – رفتاری بر مهارتهای اجتماعی و هیجانی کودکان مبتلابه اختلال اتیسم با عملکرد بالا | |||
دوره 8، شماره 31، مرداد 1397، صفحه 157-176 | ||||
مهسا بهمنی؛ ابراهیم نعیمی؛ سعید رضایی | ||||
6. | اثربخشی مداخلهی بازیدرمانی عروسکی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر با اختلال اتیسم | |||
دوره 5، شماره 20، دی 1394، صفحه 73-93 | ||||
اقدس رنگانی؛ قربان همتی علمدارلو؛ ستاره شجاعی؛ سیدمحسن اصغری نکاح | ||||
7. | اثربخشی مداخله نظریه ذهن و مهارتهای اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان اتیسم | |||
دوره 4، شماره 15، مهر 1393، صفحه 37-56 | ||||
زیبا بیرانوند؛ مریم سیف نراقی؛ کامبیز پوشنه | ||||
8. | آموزش مهارتهای اجتماعی از راه بازیهای گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران | |||
دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 75-99 | ||||
زهرا محمدزاده؛ ملوک خادمی اشکذری | ||||
9. | بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی | |||
دوره 14، شماره 47، اردیبهشت 1397، صفحه 75-93 | ||||
شادی الواری؛ حمیدرضا مقامی | ||||
10. | تأثیر آموزش برنامه حل مسئلهی بر مهارتهای اجتماعی کودکان پیشدبستانی | |||
دوره 2، شماره 7، فروردین 1396، صفحه 75-96 | ||||
کیوان کاکابرایی؛ شیرین امامی آل آقا | ||||
11. | تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی به کمک چندرسانهای آموزشی بر عزتنفس دانشآموزان دارای اختلال یادگیریریاضی | |||
دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 121-138 | ||||
رحیم مرادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی | ||||
12. | تأثیر آموزش مهارتهای خودتنظیمی بر مهارتهای اجتماعی و کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی مبتلا به کمتوانی ذهنی خفیف | |||
دوره 8، شماره 32، اسفند 1397، صفحه 101-125 | ||||
فاطمه ابراهیمی؛ محبوبه طاهر | ||||
13. | تأثیر آموزش و پرورش پیش دبستانی بر مبنای برنامه ریزی چند بعدی بر رشد مهارتهای اجتماعی کودکان پیش دبستانی | |||
دوره 11، شماره 37، مهر 1394، صفحه 119-138 | ||||
باقر حسنوند؛ سجاد صفری؛ ایراندخت فیاض؛ سیمین بازرگان | ||||
14. | رابطه علائم نارسایی توجه/ بیشفعالی و مهارتهای اجتماعی کودکان: مطالعه نقش تعدیلگر راهبردهای مقابلهای مادران با هیجانات منفی کودکان | |||
دوره 10، شماره 40، دی 1399، صفحه 23-47 | ||||
عباس شیخ محمدی؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمند نیا؛ رزیتا داوری آشتیانی؛ باقر غباری بناب | ||||
15. | شناسایی و اولویتیابی مهارتهای اجتماعی مورد نیاز دانشآموزان کمتوانذهنی در محیط کار | |||
دوره 3، شماره 10، تیر 1392، صفحه 21-44 | ||||
عباسعلی حسینخانزاده؛ علیرضا محمدی آریا | ||||
16. | مقایسه مهارتهای اجتماعی کودکان پیش دبستانی 4 تا 5 سال شهرستان ایوان غرب | |||
دوره 1، شماره 2، دی 1394، صفحه 1-18 | ||||
صدیقه یاسمی؛ مرجان کیان؛ مسعود گرامی پور | ||||
17. | مهارتهای اجتماعی، رضایت از زندگی و جایگاه مهار در دانشآموزان دارای نارسایی شنوایی، بینایی و عادی | |||
دوره 3، شماره 11، مهر 1392، صفحه 87-106 | ||||
ایران داودی؛ رقیه مزارعی کاسکانی؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند | ||||
|