1.

اثربخشی آموزش مبتنی بر فلسفه برای کودکان برانعطاف پذیری روانشناختی و عملکرداجتماعی در کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی

دوره 11، شماره 44، مهر 1400، صفحه 45-71
غلامرضا محمدی؛ ذبیح پیرانی؛ فیروزه زنگنه مطلق

2.

تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر رفتارهای انطباقی/ اجتماعی نوجوانان دارای اختلال اضطراب جدایی

دوره 12، شماره 46، تیر 1401، صفحه 111-138
سپیده نایب‌زاده؛ عباس ابولقاسمی؛ سید موسی کافی ماسوله؛ مهناز خسروجاوید

3.

تأثیر بازی‌‌درمانی گروهی مبتنی بر نقاشی بر مهارت‌های هیجانی کودکان با اختلال اضطراب جدایی

دوره 13، شماره 49، فروردین 1402، صفحه 233-259
سمیه محمدی کشکا؛ عباس ابوالقاسمی؛ سید موسی کافی ماسوله

4.

تاثیر روش درمان تن‌آرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 24، آذر 1395، صفحه 135-152
زینب تشکری؛ فرنگیس کاظمی؛ ژانت هاشمی آذر

5.

هم سنجی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودک و بازی درمانی گروهی به شیوه شناختی رفتاری بر عملکرد اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اضطراب جدایی

دوره 13، شماره 49، فروردین 1401، صفحه 219-248
غلامرضا محمدی؛ ذبیح پیرانی؛ فیروزه زنگنه مطلق


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login