1.

An Investigation into Iranian EAP Teachers’ Burnout and its Variations in Relation to Their Demographic and Organizational Characteristics

دوره 9، شماره 1، شهریور 2020، صفحه 93-116
Ogholgol Nazari؛ Mahmood Reza Atai؛ Parviz Birjandi

2.

A Sequential Mixed Method Analysis of Students’ Burnout and Emotional Intelligence

دوره 5، شماره 1، شهریور 2016، صفحه 160-135
Ali Roohani؛ Marziyeh Esmailvandi

3.

Teacher Self-Efficacy and Reflection as Predictors of Teacher Burnout: An Investigation of Iranian English Language Teachers

دوره 8، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 25-50
Sarah Ghasemzadeh؛ Majid Nemati؛ Jalil Fathi

4.

اثربخشی آموزش سرمایه روان‏ شناختی بر جامعه ‏پذیری سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان آموزش و پرورش

دوره 6، شماره 24، دی 1401، صفحه 171-192
فاطمه سلیمان نژاد بدره؛ مهدی خانجانی؛ علی دلاور

5.

بررسی رابطه بین هویت سازمانی و فرسودگی شغلی با عملکرد شغلی معلمان مدارس مقطع متوسطه دوم ناحیه 2 شهرستان خرم آباد

دوره 5، شماره 19، فروردین 1398، صفحه 117-146
حدیث نصرالهی وسطی؛ امین رحیمی کیا

6.

تأثیر آموزش شفقت‌به‌خود مبتنی‌بر توجه‌آگاهی بر ابعاد کیفیت زندگی حرفه‌ای پرستاران

دوره 9، شماره 34، خرداد 1398، صفحه 89-108
فاطمه دروه‌ئی؛ محمدرضا ذوقی‌پایدار؛ مسیب یارمحمدی واصل؛ بهزاد ایمنی

7.

تشدید کننده ها و تعدیل کنندهای تعارضات زناشویی حاصل از سوختگی

دوره 9، شماره 32، تیر 1401، صفحه 189-259
نیکان نیک بخت؛ طلعت اله یاری؛ مصطفی دهمرده ای

8.

مطالعه سلامت اجتماعی و فرسایش شغلی فرهنگیان (موردمطالعه: منطقه نیمبلوک شهرستان قائنات خراسان جنوبی)

دوره 10، شماره 39، تیر 1398، صفحه 173-215
محمد حسن شربتیان؛ مژگان فارسی

9.

مقایسه اثر بخشی الگوی چند محوری شفیع آبادی با واقعیت درمانی گلاسر در فرسودگی شغلی معلمان

دوره 8، شماره 31، مهر 1396، صفحه 165-184
کاترین فکری؛ نرجس شه منش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login