1.

Exploring Iranian EAP Teachers’ Pedagogic Content Knowledge and Teaching Practices, and Students’ Beliefs about EAP Teachers’ Methodology

دوره 6، شماره 1، شهریور 2017، صفحه 27-1
Mahmood Reza Atai؛ Esmat Babaii؛ Reza Taherkhani

2.

بررسی اثر بار شناختی بیرونی آموزش به شیوه چند رسانه ای بر خود نظم دهی فراگیران

دوره 7، شماره 26، دی 1403
معصومه السادات ابطحی

3.

بررسی رابطه روش های تدریس (مباحثه گروهی،پرسش وپاسخ،نمایش علمی وسخنرانی) باانگیزه پیشرفت در دانشجویان

دوره 12، شماره 39، فروردین 1395، صفحه 1-24
مریم رحیمی مند؛ عباس عباس‌پور

4.

تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط

دوره 18، شماره 65، مهر 1401، صفحه 107-129
فرهاد سعیدی؛ جواد پورکریمی

5.

مطا لعـه عوامـل تأثیرگـذار بر بکارگیری شیوه‌های نوین تدریس توسط معلَمان مقطع ابتدایی شهرستان گرگان در سال تحصیلی 85- 1384

دوره 3، شماره 9، مهر 1386، صفحه 131-167
حمزه آقاملایی؛ دکتر مهران فرج الهی

6.

مقایسه اثربخشی روش‏های تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 55-79
آزاد الله کرمی؛ حسن ملکی؛ افشین بابامرادی

7.

مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی و کفایت اجتماعی

دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 111-134
آزادالله کرمی؛ حسن ملکی

8.

مقایسۀ اثربخشی تدریس مبتنی بر نظریّۀ طرح‌واره و روش سنتی در درس زبان انگلیسی سال اول دبیرستان

دوره 4، شماره 12، تیر 1387، صفحه 22-39
دکتر حسن اسدزاده؛ سارا محمودی‏راد؛ دکتر نورعلی فرخی


login