1.

اثربخشی آموزش بسته معنا محورتحصیلی مبتنی بر نظریه انسان سالم و آموزش روان‌شناسی مثبت‌نگر بر اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان ایرانی ساکن دانمارک

دوره 17، شماره 62، دی 1400، صفحه 205-226
محمدرضا صدری؛ محسن گل پرور؛ اصغر آقایی؛ لورا گیلیام

2.

اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر فناوری بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی

دوره 7، شماره 23، فروردین 1403، صفحه 139-154
رحیم مرادی؛ بهمن یاسبلاغی شراهی؛ ویدا بیرنوندی

3.

ارائه مدل علّی اشتیاق تحصیلی بر اساس ارزشیابی دانشجویان از اثربخشی تدریس برخط با نقش واسطه ای خودکارآمدی یادگیری برخط

دوره 7، شماره 23، فروردین 1403، صفحه 109-138
حسین حافظی؛ فاطمه بازوند؛ فاطمه امیری؛ نوش آفرین صفری

4.

باور‌های هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌گر شناخت اجتماعی

دوره 17، شماره 60، تیر 1400، صفحه 249-270
محمدباقر ریحانی؛ معراج درخشان؛ مریم شفیعی؛ محسن علیزاده؛ رقیه زارعی

5.

باورهای هوشی و اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌گر شناخت اجتماعی

دوره 13، شماره 46، دی 1396، صفحه 31-48
محمدباقر ریحانی

6.

بررسی اثربخشی مداخلات چند بعدی شناختی ـ رفتاری مارتین بر میزان عملکرد تحصیلی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 79-93
احمد عابدی؛ آذین‌دخت معماریان؛ مژگان شوشتری؛ فرشته گلشنی منزه

7.

پیش‌بینی رفتارهای خودناتوان‌ساز تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی، کیفیت زندگی در مدرسه و احساس تعلق به مدرسه دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه شهر ری

دوره 15، شماره 53، مهر 1398، صفحه 73-92
علیرضا دلقندی؛ دکتر فاطمه بیان فر؛ سیاوش طالع پسند

8.

مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 147-173
خدیجه مرادی؛ حسن اسدزاده؛ ابوالفضل کرمی؛ محمود نجفی

9.

مدل یابی علّی اشتیاق تحصیلی بر مبنای منابع شخصی و منابع اجتماعی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران

دوره 7، شماره 28، دی 1395، صفحه 133-161
محمد علی اسلامی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور

10.

مرز و تحصیلات، دوگانه‌ای ناسازواره؛ تحلیل نقش مراودات مرزی در اشتیاق تحصیلی دانش آموزان مناطق مرزی استان کردستان

دوره 28، شماره 94، آذر 1400، صفحه 163-207
رشید احمدی فر

11.

ویژگی های روان سنجی مقیاس اشتیاق تحصیلی دانش آموزان

دوره 8، شماره 29، مهر 1396، صفحه 167-184
عزت اله قدم پور؛ محمد قاسمی پیر بلوطی؛ باقر حسنوند؛ زهرا خلیلی گشنیگانی



login