1.

بررسی نقش خوش بینی تحصیلی، باورهای فراشناختی و تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی خودناتوان سازی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه

دوره 10، شماره 37، فروردین 1399، صفحه 135-159
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان فرد

2.

پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه

دوره 11، شماره 42، تیر 1400، صفحه 187-216
سیف اله آقاجانی؛ متینه عبادی؛ ساناز عینی

3.

طراحی برنامه آموزش فرزندپروری برای والدین دارای کودکان با اختلال ویژه یادگیری (با آسیب خواندن): رویکردی سنتزپژوهانه

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401
زلیخا عابدینی؛ رحیم بدری گرگری؛ اسکندر فتحی آذر؛ شهروز نعمتی؛ شهرام واحدی

4.

کاربرد آموزش حل مسئله کلامی مبتنی بر طرحواره در اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی: مطالعه مروری نظامند

دوره 9، شماره 35، آذر 1398، صفحه 141-168
شهروز نعمتی؛ کیومرث تقی پور؛ فاطمه علیزاده مارالانی

5.

مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش آموزان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1400
مریم ویسمه؛ مهناز استکی؛ نوید میرزاخانی عراقی

6.

نیمرخ شناختی و زبان شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 1-29
کمال پرهون؛ حمید علیزاده؛ حمید رضا حسن آبادی؛ مهدی دستجردی کاظمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login