1.

تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی

دوره 7، شماره 27، فروردین 1396، صفحه 1-20
فرانک بروجردی؛ جلیل یونسی؛ محمد سیدصالحی؛ الهام اسدپورکرکوکی

2.

رابطه خود کنترلی و منبع کنترل با تعهد سازمانی در کارمندان اداره آموزش و پرورش سبزوار

دوره 1، شماره 1، مهر 1393، صفحه 49-66
حسن نودهی؛ علی رشیدی؛ علی خلیلی؛ شهرام مهرآور گیگلو

3.

نقش پیش دانسته ها و ویژگی های فردی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور

دوره 3، شماره 8، تیر 1386، صفحه 2-27
محمود هرمزی

4.

نقش میانجی ارتباط بین والد-کودک، منبع کنترل و عملکرد تحصیلی در رابطه بین اختلال نارسایی توجه - بیش‌فعالی و افسردگی کودکان

دوره 5، شماره 17، فروردین 1394، صفحه 65-86
نورعلی فرخی؛ منصور حرفه دوست؛ اسماعیل خیرجو؛ مجتبی سلم آبادی؛ زهرا فیض الهی

5.

نقش مؤلفه‏های انتظار- ارزش بر پیشرفت شیمی دانش‏آموزان

دوره 6، شماره 18، مهر 1389، صفحه 40-73
فخری‏السادت حسینی؛ سیاوش طالع‏پسند؛ ایمان ا... بیگدلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login