1.

تحلیل تجربه زیسته ورزشکاران حرفه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 9، شماره 35، آبان 1402، صفحه 473-445
فرید گنجی؛ سردار محمدی

2.

تحلیل معنای کارآفرینی زنان در فضای مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام)

دوره 10، شماره 38، شهریور 1403، صفحه 296-261
صغری عاشوری؛ زهرا میرحسینی

3.

چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 138-111
محمد پویا قاسمی؛ حسین صادقی؛ مهناز نادری؛ علی اصغر کیا

4.

فرهنگ روان‌ریتی در جامعه؛ نقش خرده‌سلبریتی‌های انگیزشی در اینستاگرام

دوره 9، شماره 36، دی 1402، صفحه 348-321
اعظم میرزایی؛ زهرا یاراحمدی


login