1.

Assessment of Entrepreneurship Traits of English Translation Students: The Case of Islamic Azad Universities in Mazandaran Province

دوره 1، شماره 3، آذر 2024، صفحه 53-66
Saeed Ranjbar؛ Parisa Nejatimoqadam

2.

Can Market Knowledge Lead to the Formation of Entrepreneurial Opportunities and Commercialization in Sports Startups?

دوره 2، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 71-86
Amir Rahimi؛ Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi؛ Rasool Norouzi Seyed Hosseini

3.

Developing a Model for Entrepreneurial Physical ‎Education Schools in Iran

دوره 2، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 53-70
Vahid Shojaei؛ Mohammad Mohammadi؛ Mohammad Hami

4.

Exploration of the Relationship between Cultural-Socio-Economic Determinants and Entrepreneurship

دوره 13، شماره 39، تیر 1388، صفحه 11-27
سید کمیل طیبی؛ کریم آذربایجانی؛ یاسر عباسلو

5.

The Impact of Entrepreneurship-Based Branding in the Cyberspace on the Performance of Startups

دوره 5، شماره 8، فروردین 2024، صفحه 304-328
Elahe Rahimi؛ Abbas Heydari؛ Behrooz Ghasemi

6.

اثر هدایت اعتبار بر کارآفرینی

دوره 21، شماره 83، دی 1400، صفحه 165-199
شاهین بهداروند؛ علی نصیری اقدم؛ محمد قاسمی ششده

7.

بررسی اثر اعتبارات خُرد دولتی برکارآفرینی و توسعه پایدار روستایی شهرستان جوانرود

دوره 10، شماره 40، مهر 1398، صفحه 177-216
عرفان عبدی؛ احمد تقدیسی؛ جعفر توکلی

8.

بررسی ارتباط ابعاد توانمندی روان شناختی با کارآفرینی درون سازمانی

دوره 6، شماره 16، تیر 1386، صفحه 99-124
علیرضا امیر کبیری؛ صمد فتحی

9.

بررسی رابطه‌ میزان سرمایه اجتماعی خانواده و ویژگی‌های کارآفرینانه در شخصیت افراد

دوره 4، شماره 16، مهر 1392، صفحه 214-251
بیژن زارع؛ مرضیه زارع

10.

بررسی رویکرد کارآفرینانه در حوزه اشتغال در برنامه های چهارم و پنجم توسعه و میزان تحقق آن ها

دوره 14، شماره 55، تیر 1402، صفحه 91-137
حشمت الله یزدانی؛ جعفر هزارجریبی؛ داود حسین پور

11.

بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو)

دوره 6، شماره 17، مهر 1386، صفحه 107-133
پیمان اخوان؛ میر علی سید نقوی؛ احمد ابراهیمی طالقانی؛ آرش بخشا؛ محمد رضا زاهدی

12.

بررسی مقایسه ای تأثیر نهادها بر خوداشتغالی و نوآوری در کشورهای منتخب جهان

دوره 12، شماره 47، دی 1391، صفحه 153-174
سعید عیسی زاده؛ جهانبخش مهرانفر؛ مهدی فردوسی

13.

پژوهشی در مفاهیم، کارکردها و دوره های آموزش کارآفرینی

دوره 1، شماره 3، دی 1382، صفحه 125-145
کامران فیضی؛ علیرضا مقدسی

14.

پیش بینی کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفه‌های رهبری توزیع شده (مطالعه موردی: کارکنان سازمان صنایع دفاع ایران در سال 1395)

دوره 4، شماره 10، اردیبهشت 1396، صفحه 101-120
ابراهیم آریانی قیزقاپان؛ عادل زاهدبابلان؛ علی خالق خواه

15.

تأثیر امنیت روانی دانشجویان بر ارتقاء فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه های کشور

دوره 4، شماره 11، فروردین 1387، صفحه 91-112
جمال خانی جزئی؛ مریم علی جانی

16.

تاثیر تعاملی جهانی شدن و کارآفرینی بر مهاجرت بین‌المللی زنان در کشورهای منتخب

دوره 28، شماره 95، تیر 1402، صفحه 237-277
ابوالفضل شاه آبادی؛ فریده عارفخوانی؛ مریم علی یاری

17.

تاثیر کیفیت حکمرانی بر کارآفرینی در گروه کشورهای منتخب: رهیافت داده های پانل

دوره 5، شماره 20، اسفند 1398، صفحه 71-103
پروانه سلاطین

18.

تاثیر نوآوری و کارآفرینی بر رشد اقتصادی: یک مطالعه بین کشوری

دوره 25، شماره 82، فروردین 1399، صفحه 121-148
پرویز محمدزاده؛ سمانه خان گلدی زاده؛ شهرام کمانگر

19.

تبیین برخی از عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در باغ‌های مرکبات (مورد مطالعه: استان‌های حاشیه دریای خزر)

دوره 17، شماره 57، فروردین 1401، صفحه 79-111
مریم محمودی؛ محمد چیذری؛ خلیل کلانتری؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری

20.

تحلیل عوامل موثر بر درآمد‌زایی پایدار از کسب و کارهای کوچک مبتنی بر اوقات فراغت فعال در ورزش

دوره 13، شماره 14، دی 1403، صفحه 147-168
مهدی گودرزی؛ ابوالفضل فراهانی؛ مهری آصفی سمیرمی

21.

تحلیل معنای کارآفرینی زنان در فضای مجازی (مورد مطالعه اینستاگرام)

دوره 10، شماره 38، شهریور 1403، صفحه 296-261
صغری عاشوری؛ زهرا میرحسینی

22.

تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران

دوره 15، شماره 50، تیر 1399، صفحه 1-34
محمدرضا فرزین؛ محمود حسن پور؛ سید مجتبی محمودزاده؛ علی عرب مازار ِزدی

23.

توسعه یافتگی انسانی و کارآفرینی: بررسی منابع آزادی و ناآزادی در تحقق قابلیت کارآفرینی در ایران در دو دهه اخیر

دوره 15، شماره 61، دی 1403، صفحه 49-88
ایمان شعبان زاده؛ اسماعیل عالی زاد

24.

چارچوبی برای کارکرد رسانه‌های اجتماعی در ورود کارآفرینانۀ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

دوره 13، شماره 51، فروردین 1404، صفحه 253-289
مهران رضوانی؛ مهرداد فروزنده؛ کمال سخدری

25.

ذهنیت‌گرایی رادیکال به‌مثابه بنیان معرفت‌شناسی کنش کارآفرینانه ناول

دوره 20، شماره 76، فروردین 1399، صفحه 223-251
زینب آیینی؛ محمود متوسلی؛ کمال سخدری؛ علی مبینی دهکردی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


login