1.

ارتباطات آیینی و قدرت سیاسی در ایران:بررسی روابط متقابل نماز جمعه و رسانه های جمعی در انتخابات ریاست جمهوری

دوره 15، شماره 41، شهریور 1387، صفحه 1-34
احمد میر عابدینی؛ کاظم معتمد نژاد

2.

بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 تیر 1401
سام محمدپور؛ یونس شکرخواه

3.

بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر مشارکت سیاسی شهروندان؛ مورد مطالعه: مشارکت قوم ترکمن در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری

دوره 10، شماره 37، شهریور 1400، صفحه 73-112
غلامرضا خواجه سروی؛ محمدباقر خرمشاد؛ عباسعلی رهبر؛ سیدزکریا محمودی رجا

4.

تحلیل محتوای کیفی شعارهای تبلیغاتی نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر خرم‌آباد:

دوره 20، شماره 60، خرداد 1392، صفحه 49-84
مهدی طالب

5.

دعوت به مداخله در منازعات انتخاباتی بررسی رویه شورای امنیت با تأکید بر نمونه مطالعاتی گامبیا (2017)

دوره 22، شماره 70، خرداد 1400، صفحه 284-312
هادی دادمهر؛ سید هادی محمودی

6.

فیس‌بوک و رفتار انتخاباتی (مطالعه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1392 ایران)

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 1-32
محمد رضایی؛ مریم پورعسکری

7.

ماهیت انتخابات در آمریکا: فضای اخلاقی انتخابات سال 2004

دوره 7، شماره 17، دی 1384، صفحه 43-65
حسین دهشیار

8.

مدیریت انتخابات در ایران؛ کیفیت و ارزیابی اجرا

دوره 4، شماره 13، مهر 1394، صفحه 9-34
نوراله فیصری؛ دانیال طاهری فدافن؛ مهدی باقری فارسانی

9.

نقش شبکه های اجتماعی در انتخابات در ایران و تاثیر آنها بر نقش رسانه های سنتی

دوره 4، شماره 13، اردیبهشت 1397، صفحه 181-214
سیدوحید عقیلی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ محمدمهدی فرجیان

10.

نقش فضای مجازی در چارچوب‌سازی برای رای‌دهندگان: مطالعه انتخابات مجلس دهم در تهران

دوره 5، شماره 19، آبان 1398، صفحه 191-226
مصطفی غفاری ساروی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login