1.

بررسی انتقادی نهاد موزه؛ با ابتنای بر اندیشه‌ها‌ی پدیدارشناسانة موریس مرلوپونتی

دوره 11، شماره 43، مهر 1394، صفحه 113-136
نادر شایگان فر؛ زینب صابر

2.

بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد

دوره 11، شماره 41، مهر 1401، صفحه 87-114
وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ غزل گلشن

3.

بررسی تعبیر هیدگر از نسبت روح1 و زمان (وجود2) در پدیدارشناسی روح هگل

دوره 11، شماره 41، فروردین 1394، صفحه 29-48
حسین رستمی جلیلیان؛ محمد رضا اسدی

4.

تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران)

دوره 7، شماره 27، فروردین 1396، صفحه 21-43
صادق طاهری؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی؛ عباس عباس پور

5.

تجربه بیماران سرطانی در گسست زیست‌جهان‌ها و پیوستگی میان‌ذهنیت اجتماعی

دوره 29، شماره 96، فروردین 1401، صفحه 77-118
طاهره خزائی

6.

تحلیلی بر تجربه معنوی گردشگران زن خارجی درایران

دوره 18، شماره 61، فروردین 1402، صفحه 7-34
علی موحد؛ اصغر طهماسبی؛ نسرین غلامعلی فرد

7.

جامعه شناسی و روش تفسیری

دوره 1، شماره 2، فروردین 1389، صفحه 113-127
سعید وصالی

8.

شبکه مضامینِ تجربه میهمانان هتل با استفاده از تکنیک متن کاوی (مورد مطالعه: هتل‌های چهار ستاره شهر تهران)

دوره 16، شماره 55، مهر 1400، صفحه 79-104
کبری بخشی زاده برج؛ امید سلیمان زاده؛ محسن فکور یوسف‌آباد

9.

فهم تجربه‌ی پیاده‌روی زنان ایرانی در اربعین

دوره 27، شماره 91، دی 1399، صفحه 1-38
محمدتقی کرمی

10.

نقش دانش کاربران در ارزیابی سختی وظیفه درچارچوب بهبود فناوری اطلاعات شرکتی در سازمان

دوره 31، شماره 104، تیر 1401، صفحه 67-94
پیام حنفی زاده؛ احمد طاهریان فر؛ مسعود عالمی نیسی؛ محمدتقی تقوی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login