1.

شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی

صفحه 1-32
سعید روحانی؛ سمانه امیریان؛ ایوب محمدیان

2.

پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای مشارکت مصرف‌کنندگان در جوامع مجازی

صفحه 33-64
زهره دهدشتی شاهرخ؛ پدرام بهیار

3.

ارائه مدلی جهت دسته‌بندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی

صفحه 65-92
فاطمه عباسی؛ بابک سهرابی؛ امیر مانیان؛ آمنه خدیور

4.

طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها

صفحه 93-130
سید علی‌اکبر هاشمی؛ حسن الوداری؛ محمدرضا دارایی؛ روح‌الله رازینی

5.

مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 131-168
محمدرضا تقوا؛ محمدتقی تقوی فرد؛ علی معینی؛ محمدرضا زین‌الدینی

6.

جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متن‌کاوی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی

صفحه 169-188
سلما کشاورزیان؛ حوریه براردخت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login