1.

رواسازی و اعتباریابی مقیاس ارزش‌ذهنی تکلیف در دانشجویان

صفحه 1-27
سید سعید ترابی؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ پروین کدیور؛ ربابه نوری

2.

آینده‎پژوهی اقدام‎گرا؛ بررسی تطبیقی آینده‎پژوهی و اقدام‎پژوهی با تاکید برکاربرد ترکیبی آنها در پژوهش

صفحه 29-52
زهره دهدشتی؛ الهه شیعه زاده

3.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سوال-پاسخ

صفحه 53-84
هادی صمدیه؛ فرهاد تنهای رشوانلو؛ طلیعه سعیدی رضوانی؛ لیلا طالب زاده شوشتری

4.

اعتباریابی پرسشنامه آگاهی فراشناختی از دیدگاه مدرسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی

صفحه 85-96
ارسلان ایرجی راد

5.

ساخت و اعتبار یابی مقیاس انگیزه مشارکت ورزشی کارکنان

صفحه 97-125
محبوبه چمن پیرا؛ عباس خدایاری؛ حبیب هنری؛ علیمحمد امیرتاش؛ فریده اشرف گنجوئی

6.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال رسانه‌های اجتماعی در نوجوانان

صفحه 127-145
کوروش محمدی؛ احمد برجعلی؛ جعفر ثمری صفا؛ زینب السادات ارشاد

7.

بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس طرد همسالان در پایۀ ششم ابتدائی

صفحه 147-163
سیده خدیجه مرادیانی گیزه رود؛ عزت اله قدم پور؛ مسعود صادقی؛ محمد عباسی؛ فیروزه غضنفری

8.

فراتحلیلی بر تحقیقات انجام شده در زمینه علل شخصیتی و ارتباطی طلاق

صفحه 165-203
رویا اسدی؛ رضا اسماعیلی؛ سعیده گروسی

9.

طراحی و اعتبارسنجی ابزار سنجش کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه برمبنای مدل سرکوال

صفحه 205-228
افشین افضلی؛ نسرین حیدری سورشجانی؛ جمال عبدالملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login