| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,213 |
| تعداد مقالات | 17,991 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,316,525 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,926,776 |
| 1. | ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی مقیاس عمومی فابینگ | |
| صفحه 7-26 | ||
| مصطفی حسن اصفهانی؛ مهدی خانجانی؛ عادل بذرام | ||
| 2. | ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتارهای آسیبزای تحصیلی در دانشآموزان | |
| صفحه 27-49 | ||
| فرامرز کشکولی؛ فرهاد خرمائی؛ سید مهدی پورسید | ||
| 3. | ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان | |
| صفحه 49-64 | ||
| عبدالباسط محمودپور؛ آسیه شریعتمدار؛ احمد برجعلی؛ عبدالله شفیع آبادی | ||
| 4. | ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان | |
| صفحه 67-89 | ||
| علیرضا رئیسی قربان آبادی؛ سمیه پوراحسان؛ مهشید تجربه کار | ||
| 5. | ساخت، روایی سنجی و اعتباریابی چکلیست تشخیصی ناتوانیهای یادگیری | |
| صفحه 89-112 | ||
| بهار رشیدی؛ سالار فرامرزی؛ مهدری رحمانی ملک آباد؛ مرضیه سلطانی | ||
| 6. | مدل یابی علی متغیرهای پیشایندی و پسایندی رویکرد به مطالعه دانشجویان: تحلیل میانجیگرانه | |
| صفحه 115-146 | ||
| مهدی اکبری؛ حبیب اله نادری؛ جلیل فتح آبادی؛ امید شکری | ||
| 7. | بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان | |
| صفحه 145-171 | ||
| مرضیه حمزه زاده؛ وحید مشکی؛ شهریار شهیدی؛ روح الله منصوری سپهر | ||