1.

اثربخشی روش مهارت آموزی کودک راه‌حل محور بر مهارت‌های زندگی و ارتباطی کودکان کم‌توان ذهنی

صفحه 1-24
مژگان وطنخواه؛ سعید بختیارپور

2.

بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

صفحه 25-48
مهدی رسولی؛ سعید رضایی؛ فاطمه نیکخو؛ پرویز شریفی درآمدی

3.

ارزیابی اثربخشی مداخله سرریزشدگی بر پردازش هیجانی و خود نهان‌سازی مادران دارای فرزند با مشکلات رفتاری برونی

صفحه 49-81
علی ترکاشوند؛ امیر قمرانی

4.

اثربخشی درمان‌های بیومدیکال بر نشانه‌ها و رضایتمندی خانواده‌ها در اختلال طیف اوتیسم

صفحه 83-104
مریم شکوهی راد

5.

تأثیر آموزش گروهی افزایش صبر بر خودکارآمدی و نگرش مادران دارای کودک ‌استثنایی

صفحه 105-143
نجمه ابراهیم زاده؛ سیدمحسن اصغری نکاح؛ سکینه سلطانی کوهبنانی

6.

شیوع نشانه‌های اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی و ارتباط آن با خستگی از دلسوزی مادر

صفحه 145-166
مهدی عبداله زاده رافی؛ فاطمه رضایی؛ سعید آریاپوران

7.

اثر مشارکت پدر در فرزندپروری، مهارت حل مسئله و تنظیم شناختی هیجان بر رضایت زناشویی از طریق تاب‌آوری و همدلی عاطفی

صفحه 167-200
متین فرحبخش دقیق؛ رضوان همایی؛ حمداله جایروند

8.

کشف شبکه مضامین مشکلات ارتباطی خانواده‌های با فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم

صفحه 201-237
یوسف جمالی؛ مریم فاتحی زاده؛ محمدرضا عابدی

9.

برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

صفحه 239-271
سیف الله آقاجانی؛ علی کرمانی؛ متینه عبادی؛ علی سلمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login