1.

مرور نظام‌مند برنامه‌ی آموزش والدین هانن بر مهارت‌های ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم

صفحه 1-41
عادل محمدزاده؛ سعید حسن زاده؛ محسن شکوهی یکتا؛ سوگند قاسم زاده

2.

اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص

صفحه 43-75
شرمین اسمعیلی انور؛ رضا قربان جهرمی؛ امین رفیعی‌پور؛ مهرداد ثابت

3.

1. طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود نقص توجه و بیش‌فعالی در دانش‌آموزان دوره ابتدایی

صفحه 77-120
محمدرضا نوروزی همایون؛ نادر حیدری رضی آباد؛ علی رضایی شریف،؛ علی شیخ الاسلامی؛ مهدی جعفری مرادلو

4.

اثربخشی بازی‌درمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب اجتماعی و خودپنداشت تحصیلی دانش‌آموزان دارای لکنت زبان

صفحه 121-147
زهرا عزآبادی؛ فاطمه بهجتی اردکانی؛ الهه شیروی

5.

تأثیر روان‌درمانی پویشی فشرده کوتاه‌مدت دوانلویی بر کیفیت روابط موضوعی و مکانیسم‌های دفاعی در نوجوانان با اختلال اضطراب جدایی

صفحه 149-178
احمد ناصری؛ مهناز خسروجاوید؛ سید موسی کافی ماسوله

6.

مقایسه انزوای اجتماعی و بهزیستی روانی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص و عادی

صفحه 179-200
فرهاد غدیری؛ کریم عبدالمحمدی؛ عسگر علیمحمدی

7.

اثربخشی طرح‌واره درمانی گروهی بر تنظیم شناختی و رفتاری هیجان در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری

صفحه 201-227
لیدا ملک زاده؛ سیده زهرا عمادی؛ زهرا نقش

8.

برنامه پاسخ به مداخله از نوع سوم یادگیری اجتماعی هیجانی بر مشکلات رفتاری، ناگویی خلقی، پیوند مدرسه و تنظیم هیجانی: رویکردی سنتزپژوهانه

صفحه 229-261
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ محمد ارشد طالشمکاییل

9.

تأثیر مداخله روانشناسی مثبت بر خودکارآمدی، تاب‌آوری و امید به زندگی مادران کودکان با ناتوانی هوشی

صفحه 263-291
الهام محمدی بلبان آباد؛ مهدی قدرتی میرکوهی؛ امین فرجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login