1.

طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار

صفحه 7-38
رقیه اسدی؛ جلیل یونسی؛ محمد عسگری؛ عنایت اله زمانپور

2.

ارائه مدل ذهن‌آرایی کودکان در دوره پیش‌دبستانی: رویکرد فراترکیب نظریه‌ساز

صفحه 39-74
مهدی محمدی؛ حبیب کشاورز؛ مریم شفیعی سروستانی؛ محمدحسن کریمی؛ فاطمه سوسن جباری

3.

رابطه بین اهداف پیشرفت و درگیری تحصیلی با نقش میانجی ادراک از محیط مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان

صفحه 75-106
داود کاظمی فرد؛ عزت اله قدم پور

4.

مدل‌یابی روابط خوش‏بینی تحصیلی، هیجان‌ها و تعامل معلم ـ دانش‏آموز

صفحه 107-142
غلامرضا امیری دهج؛ امید شکری؛ جلیل فتح آبادی

5.

ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی

صفحه 143-174
سوسن طالبی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ هاشم فردانش؛ خدیجه علی ابادی

6.

رابطه کژرفتاری دانش آموزان و تمایل به ترک خدمت معلمان با میانجیگری خستگی هیجانی: نقش تعدیل کننده تنظیم هیجانی

صفحه 175-200
سعیده بافتی؛ سیاوش طالع پسند

7.

نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی و خودارزشمندی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دبیرستانی

صفحه 201-224
سلمان اکبردوست زنگنه؛ عطا طهرانچی؛ زهرا ایجادی

8.

رابطه باورهای فراشناختی درباره اهمال‌کاری و اهمال‌کاری تصمیم‌گیری: نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در تمرکز

صفحه 225-248
سعید جعفرى؛ کاظم برزگر بفرویی

9.

هنجاریابی و کفایت شاخص های روانسنجی پرسشنامه ی خطای شناختی (‏CEQ‏)‏ مردان و زنان

صفحه 249-270
مهدی رحمانی ملک اباد؛ نورعلی فرخی؛ مینا تنهایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login