1.

هزارتوی روایت‌ها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران

صفحه 7-53
مهدیه دژبرد؛ رضوان حسینقلی زاده

2.

تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها)

صفحه 55-81
کوثر خانی؛ زینب طولابی؛ علی یاسینی

3.

واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس

صفحه 83-118
فاروق احمدی؛ حسین عبدالهی؛ علی خورسندی طاسکوه؛ مرتضی طاهری

4.

بررسی تأثیر رهبری تحول‌گرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش

صفحه 119-144
رامین باقری؛ عیسی نیازی؛ عبدالرشید نیک رفتار

5.

نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی

صفحه 145-171
کبری خباره

6.

تحلیل سبک‌های مدیریتی در سازمان‌های آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسل‌ها (شکاف نسلی)

صفحه 173-199
سارا الماسی زاده؛ حسن رحیمی

7.

تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی

صفحه 201-222
مجتبی شریفی درآمدی؛ حسن اسدزاده

8.

نقش نگرش معلمان و فرهنگ مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی

صفحه 223-246
عادل زاهد بابلان؛ رزا حسین زاده؛ ساناز حنیفی کلشانی

9.

تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلات‌زدگی شغلی

صفحه 247-276
آزاد الله کرمی؛ غفار کریمیانپور؛ فریبا درتاج

10.

واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی

صفحه 277-311
نیشتمان مومن پور؛ کیوان بلندهمتان؛ ناصر شیربگی


login