1.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه بی‌موبایل هراسی

صفحه 1-22
حمیرا آزادمنش؛ حسن احدی؛ غلامرضا منشئی

2.

ارزیابی ساختار عاملی پرسشنامۀ راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در دانش آموزان ایرانی

صفحه 23-43
ندا افشاریان؛ فریبرز درتاج

3.

ویژگی های روان سنجی امتحانات نهایی سال سوم متوسطه و قابلیت آن ها در گزینش داوطلبان ورود به دوره های کارشناسی

صفحه 45-76
محمد رضا فلسفی نژاد؛ نور علی فرخی؛ لیلا بهرامی

4.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سازگاری هیجانی در دانشجویان ایرانی

صفحه 77-97
امید شکری؛ محمد حسین سنایی پور؛ زهرا رویایی؛ زهرا قره تپه ای

5.

تحلیل پوششی داده‌ها به مثابه ابزار اندازه‌گیری عملکرد سازمانی، برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش

صفحه 99-116
عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ محمدرضا مهرگان؛ هادی احمد نیا

6.

ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد

صفحه 117-139
زینب شیرزاد؛ بهروز مهرام؛ حسین کارشکی

7.

شیوه های‌ ارزیابی معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن

صفحه 141-164
اسمعیل علی سلیمی

8.

ساختارعاملی،روایی، پایایی و هنجاریابی پرسشنامه نگرش واضطراب ریاضی توماس وداکر(دانش آموزان مقطع چهارم دبستان شهرتهران)

صفحه 165-187
شکوه جمالی زواره؛ محمدعلی نادی

9.

ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی تجدید نظر شده پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 در ورزشکاران شهر تهران

صفحه 189-211
امیرحسین مهرصفر؛ علی مقدم زاده؛ حسن غرایاق زندی؛ فرهاد ثنائی فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login