1.

اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان

دوره 14، شماره 48، تابستان 1397، صفحه 87-103
داریوش عظیمی؛ آسیه شریعتمدار؛ ابراهیم نعیمی

2.

ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا

دوره 8، شماره 26، زمستان 1391، صفحه 178-211
کاظم برزگر بفرویی؛ اسماعیل سعدی پور؛ صغری ابراهیمی قوام؛ نورعلی فرخی

3.

ارائه مدل علّی ادراک از جو آموزشی خلاق و مهارت‌های حل مسئله با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای تحصیلی

دوره 13، شماره 46، زمستان 1396، صفحه 95-121
هوشنگ گراوند؛ عزت اله قدم پور؛ حسنعلی ویسکرمی

4.

الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی

دوره 15، شماره 53، پاییز 1398، صفحه 51-72
توحید اشرف زاده؛ علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع

5.

بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با همایندی ادراک از خود و تفکر انتقادی در دانش آموزان

دوره 7، شماره 26، تابستان 1395، صفحه 27-44
ابراهیم نعیمی؛ سید محمد حسین آشفته؛ ریحانه طالبی

6.

پیش‏ بینی راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان از طریق حمایت اجتماعی ادراک شده،خودکارآمدی تحصیلی و انتظار پیامد

دوره 15، شماره 52، تابستان 1398، صفحه 15-43
الهه حجازی؛ عاطفه عظیمی

7.

پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس حمایت خانواده، حمایت دوستان و دیگران: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و مجذوبیت تحصیلی

دوره 15، شماره 52، تابستان 1398، صفحه 239-268
مریم صفایی؛ علی محمد رضایی؛ سیاوش طالع پسند

8.

عوامل مرتبط با تعلل ورزی تحصیلی

دوره 11، شماره 37، پاییز 1394، صفحه 161-185
ابوالقاسم یعقوبی؛ بهروز قلائی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.