1.

اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی

دوره 14، شماره 49، مهر 1397، صفحه 153-172
رحیم مرادی؛ علی دلاور؛ بهنام رسولی؛ ریحانه صالح راد؛ زهرا طاهری

2.

اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی

دوره 12، شماره 40، تیر 1395، صفحه 151-171
جواد مصرآبادی؛ اکبر علیلو

3.

ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان: مطالعه ترکیبی

دوره 11، شماره 44، تیر 1400، صفحه 95-115
عابدین دارابی عمارتی؛ جعفر جهانی

4.

تأثیرچندرسانه‌ای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی

دوره 4، شماره 14، تیر 1393، صفحه 83-103
سعید موسی پور؛ فاطمه امیری

5.

تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی

دوره 6، شماره 21، مهر 1402، صفحه 86-105
امیر سبزی پور؛ گلاویژ قادریان؛ کبری احمدی پارسا

6.

تحلیل محتوای کتاب‌های علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد

دوره 2، شماره 5، آبان 1395، صفحه 17-32
حسنعلی گرمابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login