1.

اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی

دوره 14، شماره 49، پاییز 1397، صفحه 153-172
رحیم مرادی؛ علی دلاور؛ بهنام رسولی؛ ریحانه صالح راد؛ زهرا طاهری

2.

اثربخشی نقشه مفهومی بر یادداری و درک و کاربست مفاهیم علوم تجربی

دوره 12، شماره 40، تابستان 1395، صفحه 151-171
جواد مصرآبادی؛ اکبر علیلو

3.

تأثیرچندرسانه‌ای آموزشی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی

دوره 4، شماره 14، تابستان 1393، صفحه 83-103
سعید موسی پور؛ فاطمه امیری

4.

تحلیل محتوای کتاب‌های علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد

دوره 2، شماره 5، پاییز 1395، صفحه 17-32
حسنعلی گرمابی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.