1.

بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد

دوره 5، شماره 17، بهار 1398، صفحه 265-295
زینب زمانی؛ منیژه حقیقی نسب؛ ندا زرندیان

2.

تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام

دوره 2، شماره 5، بهار 1395، صفحه 75-100
سیده زهرا اجاق؛ سید رسول میرزایی موسوی

3.

رابطه استفاده از تلفن همراه هوشمند و شکاف دیجیتالی در شهر تهران

دوره 2، شماره 7، پاییز 1395، صفحه 86-118
بابک رحیمی؛ حسین کرمانی؛ زهره علی حسینی؛ محمد مهدی مشکینی

4.

رسانه‌های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات (رابطه استفاده از فیس‌بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394)

دوره 2، شماره 5، بهار 1395، صفحه 34-75
علیرضا عبداللهی نژاد؛ جواد صادقی؛ ابوذر قاسمی نژاد

5.

مطالعه کاربست شبکه ‌های اجتماعی به‌ عنوان ابزار مکمل تدریس در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز)

دوره 2، شماره 7، تابستان 1395، صفحه 25-58
سید عطیه سجادی؛ کورش فتحی واجارگاه

6.

نقش میانجی‌گری مشارکت ورزشی در تبیین ارتباط بین میزان استفاده از ابزارهای ارتباطی فناوری اطلاعات با کاهش افسردگی نوجوانان

دوره 5، شماره 20، تابستان 1396، صفحه 209-235
سجاد پاشائی؛ پریسا محمودپور؛ محمدرسول خدادادی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.