1.

Good for self-esteem and anxiety, not for social skills: Differential effects of logo-therapy on adolescent girls

دوره 13، شماره 49، دی 1401، صفحه 56-69
masume aminikhoo؛ Naser Aghabababei

2.

اثربخشی آموزش برنامه‌ی سال‌های باورنکردنی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی

دوره 7، شماره 25، فروردین 1396، صفحه 97-119
عادل محمدزاده؛ امیر قمرانی

3.

اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 111-128
زهره آهنگر قربانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ مهناز خسروجاوید؛ عباس صادقی

4.

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم

دوره 5، شماره 20، آذر 1394، صفحه 161-185
هادی هاشمی رزینی؛ مینو کرم پور

5.

اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به شیوه شناختی-رفتاری بر کاهش نشانه‌های اختلال‌های‌ رفتاری برون‌نمود در دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 11، مهر 1392
طیبه یگانه؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ محمد رضا زربخش

6.

اثربخشی بازی مشترک والد و کودک بر کاهش تکانشگری و افزایش مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی

دوره 13، شماره 50، تیر 1402، صفحه 225-254
مهسا ذوالفقاری؛ محسن شاکری نسب

7.

اثربخشی برنامه آموزش حل مسئله خلاق بین‌فردی بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی کودکان کار

دوره 11، شماره 43، مهر 1400، صفحه 207-232
لیلا کاشانی وحید؛ الهام حکیمی راد؛ مریم اساسه؛ زهرا فارسیان

8.

اثربخشی برنامه مداخله‌ای بازی‌های شناختی – رفتاری بر مهارت‌های اجتماعی و هیجانی کودکان مبتلابه اختلال اتیسم با عملکرد بالا

دوره 8، شماره 31، مرداد 1397، صفحه 157-176
مهسا بهمنی؛ ابراهیم نعیمی؛ سعید رضایی

9.

اثربخشی مداخله‌ی بازی‌درمانی عروسکی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر با اختلال اتیسم

دوره 5، شماره 20، دی 1394، صفحه 73-93
اقدس رنگانی؛ قربان همتی علمدارلو؛ ستاره شجاعی؛ سیدمحسن اصغری نکاح

10.

آموزش مهارت‌های اجتماعی از راه بازی‌های گروهی با کنترل هوش هیجانی مادران

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 75-99
زهرا محمدزاده؛ ملوک خادمی اشکذری

11.

برازش مدل علی مبتنی بر اختلالات رفتاری برونی‌سازی شده براساس کارکردهای اجرایی مغز با نقش میانجی مهارت‌های اجتماعی در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

دوره 13، شماره 51، مهر 1402، صفحه 239-271
سیف الله آقاجانی؛ علی کرمانی؛ متینه عبادی؛ علی سلمانی

12.

بررسی تأثیر اجتماع یادگیری بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 75-93
شادی الواری؛ حمیدرضا مقامی

13.

بررسی مبانی مهارت های اجتماعی از دیدگاه لقمان حکیم

دوره 7، شماره 21، مهر 1390، صفحه 90-117
علیرضا مقدس

14.

تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف

دوره 5، شماره 18، تیر 1394، صفحه 136-155
رقیه اسدی گندمانی؛ عباس نسائیان؛ شهلا پزشک؛ ژانت هاشمی آذر؛ غلامرضا صرامی؛ مرضیه سینا

15.

تأثیر آموزش برنامه حل مسئله‌ی بر مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش‌دبستانی

دوره 2، شماره 7، فروردین 1396، صفحه 75-96
کیوان کاکابرایی؛ شیرین امامی آل آقا

16.

تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه‌ریزی چند بعدی بر بهبود ارتباط کلامی، فعالیت‌های کلیشه‌ای و مهارت‌های اجتماعی کودکان اوتیستیک

دوره 1، شماره 2، دی 1394، صفحه 1-20
باقر حسنوند؛ صبا حسنوندی

17.

تاثیر آموزش مفاهیم علوم به شیوه قصه گویی بر مهارتهای اجتماعی و هوش کلامی نوآموزان دو زبانه دوره پیش دبستانی

دوره 10، شماره 38، تیر 1398، صفحه 81-110
مهدی واحدی؛ عباس قلتاش؛ پریسا چرخ آبی

18.

تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر عزت نفس و ابعاد هویت کودکان کار

دوره 11، شماره 37، مهر 1394، صفحه 83-101
سید مرتضی سیادت

19.

تأثیر آموزش مهارت‏های اجتماعی بر کاهش اختلالات رفتاری دانش‏آموزان استثنایی پایۀ پنجم مدرسۀ مختلط کوثر زاهدان در سال 90-1389

دوره 1، شماره 2، مرداد 1390، صفحه 73-84
حسین جناآبادی

20.

تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی به کمک چندرسانه‌ای آموزشی بر عزت‌نفس دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری‌ریاضی

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 121-138
رحیم مرادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

21.

تأثیر آموزش مهارت‌های خودتنظیمی بر مهارت‌های اجتماعی و کارکرد‌های اجرایی کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به کم‌توانی ذهنی خفیف

دوره 8، شماره 32، اسفند 1397، صفحه 101-125
فاطمه ابراهیمی؛ محبوبه طاهر

22.

تأثیر آموزش نظریه ذهن بر ارتقاء همکاری، خویشتن داری و قاطعیت کودکان پسر اوتیستیک 12-7 سال از دیدگاه مادران

دوره 3، شماره 11، مهر 1392، صفحه 127-146

23.

تأثیر آموزش و پرورش پیش دبستانی بر مبنای برنامه ریزی چند بعدی بر رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان پیش دبستانی

دوره 11، شماره 37، مهر 1394، صفحه 119-138
باقر حسنوند؛ سجاد صفری؛ ایراندخت فیاض؛ سیمین بازرگان

24.

تأثیر بازی های رایانه ای آموزشی چندکاربره برخط بر مهارت های اجتماعی و توانایی های شناختی دانش‌آموزان

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 211-230
صلاح اسمعیلی گوجار؛ سعید پورروستائی اردکانی

25.

تأثیر قصه گویی مبتنی بر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی و مشکلات رفتاری دانش آموزان پسر هشت تا 10 سالۀ مبتلا به اختلال رفتار مقابله‌ای و بی اعتنائی (ODD)

دوره 3، شماره 10، فروردین 1392، صفحه 73-94
رسول روشن چسلی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login