1.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر اضطراب امتحان و نگرش نسبت به مدرسه در دانش آموزان پایة یازدهم

دوره 14، شماره 50، زمستان 1397، صفحه 25-54
فاطمه خرمی؛ علی اکبر سیف؛ علیرضا کیامنش؛ فریبرز درتاج

2.

اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر مشکلات دست‌خط دانش‌آموزان پسر دارای ناتوانی یادگیری ویژه با نوع نارسانویسی

دوره 5، شماره 19، پاییز 1394، صفحه 150-165
فاطمه کشاورزی؛ ستاره شجاعی

3.

اثربخشی برنامة آموزشی مبتنی بر نظریة گاردنر بر عملکرد هوش‌های چندگانه دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 36، تابستان 1394، صفحه 151-177
سالار فرامرزی؛ حسین زارع؛ اعظم فتوت

4.

اثربخشی برنامه بازی‌های زبان‌شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با نارساخوانی

دوره 7، شماره 25، بهار 1396، صفحه 35-52
نعمت الله لدنی فرد؛ ستاره شجاعی؛ قربان همتی علمدارلو

5.

اثربخشی روش واقعیت‌درمانی بر کاهش نشانه‌های دانش‌آموزان پسر با اختلال نافرمانی مقابله‌ای

دوره 6، شماره 21، بهار 1395، صفحه 137-152
عسگر چوبداری؛ فرنگیس کاظمی؛ شهلا پزشک

6.

آموزش شهروندی در مدارس شهر تهران؛ آثار و پیامدها. احمد غیاثوند

دوره 6، شماره 23، تابستان 1394، صفحه 207-239
احمد غیاثوند

7.

آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر دانش‌آموزان با آسیب بینایی

دوره 3، شماره 10، تابستان 1392، صفحه 1-20
احمد به‌پژوه؛ رضا کرمی‌نژاد؛ باقر غباری بناب؛ محسن شکوهی‌یکتا

8.

بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و انواع جهت‌گیری هدف با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 36، تابستان 1394، صفحه 59-78
علی دلاور؛ نیلوفر اسماعیلی؛ صبا حسنوندی؛ باقر حسنوند

9.

تاثیر روش درمان تن‌آرامی گروهی بر کاهش اختلال اضطراب جدایی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 24، پاییز 1395، صفحه 135-152
زینب تشکری؛ فرنگیس کاظمی؛ ژانت هاشمی آذر

10.

تاثیر سبک‌های فرزندپروری اینترنت بر کاربرد اینترنت توسط دانش‌آموزان

دوره 4، شماره 16، زمستان 1397، صفحه 301-333
حسین مطهری نژاد؛ محدثه قاسمی نژاد

11.

تحلیل میزان عوامل مؤثر بر آگاهی از شهروندی در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه: شهرستان پلدختر).

دوره 8، شماره 31، تابستان 1396، صفحه 81-116
ولی بهرامی؛ علی اکبر تاج مزینانی؛ حسین امیری

12.

رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران

دوره 4، شماره 14، تابستان 1393، صفحه 104-126
شیما وفا؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حسن اسدزاده

13.

رابطه تاب‌آوری و شادکامی والدین با مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی

دوره 7، شماره 26، تابستان 1396، صفحه 159-176
سمیه امینی؛ مهدیه سادات خشوعی

14.

رابطه ی شیوه‌های فرزندپروری و تاب‌آوری با شادکامی دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 37، پاییز 1394، صفحه 67-82
ناصر جعفرزاده

15.

رابطه عملکرد خانواده با سرسختی روان‏شناختی دانش‌آموزان دبیرستان‏های شهر کنگاور

دوره 4، شماره 12، تابستان 1387، صفحه 88-126
دکتر حیدر تورانی؛ صادق رشتیانی

16.

ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانش‌آموزان پایه سوم دبستان

دوره 3، شماره 12، زمستان 1392، صفحه 107-126
بهروز کریمی

17.

شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در تنظیم هیجانی

دوره 6، شماره 22، زمستان 1394، صفحه 85-113
آناهیتا مهرپور؛ مسعود حسین چاری؛ فاطمه کمالی

18.

مقایسه اثربخشی روش و فن آموزش پرسشگری بر تفکر انتقادی و مهارت‌های آن در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه

دوره 12، شماره 40، تابستان 1395، صفحه 105-130
طیبه جوادی ممتاز؛ رسول کردنوقابی؛ یحیی معروفی

19.

مقایسه سبک‌های تفّکر و خلاقیّت هیجانی در بین دانش‌آموزان تیزهوش و عادی

دوره 3، شماره 11، پاییز 1392، صفحه 107-126
علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع؛ حسین جناآبادی؛ فریده قلی نژاد

20.

مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلال‌های یادگیری در مقیاس تجدید نظر شدۀ هوشی وکسلر کودکان

دوره 6، شماره 22، تابستان 1395، صفحه 56-80
اسحق رحیمیان بوگر؛ محمود نجفی

21.

مقایسه قضاوت اخلاقی در دانش‌آموزان با و بدون کم‌توانی‌ذهنی

دوره 4، شماره 16، زمستان 1393، صفحه 117-137
محمدمهدی تیموری آسفیچی؛ شهلا البرزی؛ قربان همتی علمدارلو؛ فریبا خوشبخت

22.

مقایسه میزان کفایت اجتماعی، خودکارآمدی و بهزیستی روانی در دانش‌آموزان نابینا، ناشنوا و عادی.

دوره 3، شماره 9، پاییز 1395، صفحه 219-260
عزت اله قدم پور؛ فرناز رادمهر؛ لیلا حیدریانی

23.

مقایسۀ سبک اِسناد در دانش‏آموزان پسر نابینا و بینا

دوره 1، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 71-84
عیسی جعفری؛ اسماعیل سلیمانی؛ علی اسماعیلی

24.

مقایسۀ مسئولیت‌پذیری بین خواهران و برادران دانش‌آموزان با کم‌توانی‌ذهنی و عادی

دوره 3، شماره 9، بهار 1392، صفحه 57-74
قربان همتی علمدارلو؛ صدیقه رضایی دهنوی؛ محمد مهدی تیموری

25.

مقایسۀ نشانه‌های اضطراب و افسردگی در نقاشی آدمکِ دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی و عادی

دوره 3، شماره 10، تابستان 1392، صفحه 113-128
نسترن سیداسماعیلی قمی؛ علی شیخ الاسلامی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.