1.

How Attitude, Self-efficacy, and Job Satisfaction Relate with Teaching Strategies?

دوره 1، شماره 1، شهریور 2012، صفحه 189-224
mojgan rashtchi؛ beheshteh jabalameli

2.

Iranian EFL Student-Teachers’ Multiple Intelligences and Their Self-Efficacy: Patterns and Relationships

دوره 4، شماره 1، شهریور 2015، صفحه 47-27
Zainab Abolfazli Khonbi؛ Javad Gholami

3.

Teacher Self-Efficacy and Reflection as Predictors of Teacher Burnout: An Investigation of Iranian English Language Teachers

دوره 8، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 25-50
Sarah Ghasemzadeh؛ Majid Nemati؛ Jalil Fathi

4.

اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکارامدی و تحمل ناکامی والدین کودکان معلول جسمی- حرکتی

دوره 8، شماره 30، مرداد 1397، صفحه 113-132
ناصر یوسفی؛ بنت الهدا کریمی پور

5.

اثربخشی آموزش حل مسئلۀ اجتماعی بر سازگاری و خودکارآمدی دانش ‏آموزان زورگو

دوره 14، شماره 47، فروردین 1397، صفحه 49-73
علی شیخ الاسلامی؛ اسماعیل سلیمانی؛ هنگامه محرم زاده

6.

اثربخشی آموزش روش دلگرم سازی شوانکر مبتنی بر نظریه آدلر بر خودکارآمدی، رضایتمندی از زندگی و تنظیم هیجانی زوجین متعارض

دوره 12، شماره 45، فروردین 1400، صفحه 161-184
محمود برجعلی؛ زهرا عسگری راد؛ سجاد ناصری نیا

7.

اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی در کاهش اعتیاد به اینترنت، احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی

دوره 6، شماره 22، اردیبهشت 1395، صفحه 1-17
کریم سواری؛ سمیه منشداوی

8.

اثر بخشی گروه درمانی شناختی بر افسردگی و خودکارآمدی زنان سرپرست خانواده

دوره 4، شماره 14، فروردین 1393، صفحه 83-98
مهدی زارع بهرام آبادی؛ طیبه نظری

9.

اثربخشی مداخلات چندبعدی انگیزشی- شناختی بر ارزش تکلیف، جهت‌گیری هدف تبحری و خودکارآمدی تحصیلی

دوره 11، شماره 36، تیر 1394، صفحه 111-129
مهری اخلاقی؛ سیاوش طالع پسند

10.

اثربخشی مداخله تلفیقی امید درمانی و درمان مبتنی بر سبک زندگی آدلری بر خودکارآمدی،حس انسجام و شفقت خود در زنان معلول جسمی_حرکتی

دوره 9، شماره 33، فروردین 1397، صفحه 163-185
یاسر رضاپور؛ مینا نصوحی

11.

ارتباط خود تنظیمی تحصیلی و خود اثربخشی با گرایش به تکالیف درسی

دوره 8، شماره 26، دی 1391، صفحه 70-83
کریم سواری؛ عبدالکاظم نیسی

12.

ارتباط عاطفه مثبت، شرایط کاری و حمایت از هدف با رضایت شغلی: بررسی نقش میانجی خودکارآمدی و پیشرفت در جهت هدف

دوره 4، شماره 15، مهر 1392، صفحه 58-81
یوسف کریمی؛ کیومرث فرحبخش

13.

ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی

دوره 5، شماره 14، تیر 1388، صفحه 100-114
دکتر کریم سواری؛ دکتر کیومرث بشلیده؛ دکتر منیجه شهنی ییلاق

14.

ارزشیابی بسته آموزشی متمرکز بر شفقت و ذهن آگاهی و تاثیر آن بر فعال سازی خودکارآمدی

دوره 9، شماره 33، مهر 1397، صفحه 1-21
مریم ولی زاده؛ فریبرز درتاج؛ علی دلاور؛ کبری حاجی علیزاده

15.

آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطه‏گری هیجان‏های تحصیلی

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 85-109
شهرام واحدی؛ سعید قره‌آغاجی

16.

بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه‏های یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ، بر‏خودکارآمدی

دوره 4، شماره 12، تیر 1387، صفحه 66-87
دکتر علی مصطفایی؛ دکتر یحیی مهاجر

17.

بررسی اثربخشی دو روش آموزش شناختی- رفتاری و مهارت های تنظیم هیجان بر خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان

دوره 7، شماره 22، دی 1390، صفحه 21-42
عباس ابوالقاسمی؛ پروین بیگی

18.

بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش‏آموزان دبیرستان

دوره 9، شماره 27، فروردین 1392، صفحه 50-64
ناهید محمدی درویش بقال؛ حمیدرضا حاتمی؛ حسن اسدزاده؛ حسن احدی

19.

بررسی تحلیل عاملی و ساختاری نگرش به پژوهش و رابطه آن با خود ناتوان سازی و خود اثر بخشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد

دوره 3، شماره 9، مهر 1391، صفحه 19-42
ناصر یوسفی؛ ناصر شیربگی؛ صالح صالحی

20.

بررسی روابط خودکارآمدی، حمایت اجتماعی و خوشبینی در پیش بینی کنندگی بهزیستی ذهنی جهت تدوین مدل ساختاری در دانشجویان

دوره 2، شماره 8، مهر 1391، صفحه 93-117
سمیه شعبانی؛ آزاده بلوکی؛ اسماعیل مام شریفی

21.

بررسی روابط خودکارآمدی و سبک های اسنادی در دانشجویان

دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 47-68
حسین بیگدلی؛ سمیه علی مددی

22.

بررسی میزان اثربخشی خودگوئی‏های درونی مثبت بر افزایش باورهای خودکارآمدی عمومی زنان

دوره 5، شماره 15، دی 1388، صفحه 125-148
طیبه دهقانی فیروزآبادی؛ دکتر سیده خدیجه آرین

23.

پیش بینی انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان از طریق خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری

دوره 2، شماره 6، دی 1395، صفحه 107-123
سید نبی الله قاسم تبار؛ ایران دخت فیاض؛ محبوبه حسینی

24.

پیش بینی مسئولیت پذیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه بر اساس خودکار آمدی و هوش معنوی

دوره 14، شماره 48، تیر 1397، صفحه 127-145
سعید مذبوحی؛ ابوطالب سعادتی شامیر

25.

تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر خودکارآمدی دانش‌آموزان متوسطه دوم در درس ریاضی

دوره 1، شماره 3، شهریور 1394، صفحه 7-22
منیره موحدی؛ محمدصادق اسماعیلی‌فر؛ نادیا غلامی پور

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login