1.

اثر بخشی آموزش مهارت‏های پرسشگری به معلمان بر تفکر انتقادی دانش‏آموزان متوسطه

دوره 9، شماره 27، فروردین 1392، صفحه 2-26
کامران گنجی؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رضا لطفعلی

2.

بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس

دوره 7، شماره 22، دی 1390، صفحه 125-153
خسرو رشید؛ ابوالقاسم یعقوبی

3.

تأثیر آموزش حالات ذهنی بر قضاوت اخلاقی دانش آموزان دختر پایه‌ی پنجم ابتدایی

دوره 12، شماره 42، دی 1395، صفحه 173-187
ابوالقاسم یعقوبی؛ طیبیه بیات

4.

تبیین بهزیستی روانشناختی بر اساس ذهن آگاهی، نیاز به شناخت و سرمایه های روانشناختی در دانشجویان

دوره 15، شماره 52، تیر 1398، صفحه 217-237
ابوالقاسم یعقوبی؛ حسین نادری پور؛ مسیب یارمحمدی واصل؛ حسین محققی

5.

تدوین مدل علی درگیری تحصیلی برمبنای ذهن آگاهی تحصیلی با میانجیگری ترس از شفقت به خود، خردورزی تحصیلی و هسته ارزشیابی خود در دانشجویان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 آذر 1402
حسین نادری پور؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رسول کردنوقابی؛ شهریار یارمحمدی واصل

6.

تدوین مدل مشارکت تحصیلی بر اساس خودارزشیابی مرکزی و سرمایه‌های تحولی با نقش میانجی کمک‌طلبی تحصیلی

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 7-30
ابوالقاسم یعقوبی؛ فرشته مطهری فر؛ محیا حسینی

7.

رابطه سبک دلبستگی با مؤلفه های احساس ذهنی بهزیستی و خلاقیت هیجانی در دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

دوره 16، شماره 56، تیر 1399، صفحه 157-180
ابوالقاسم یعقوبی؛ مسیب یارمحمدی واصل؛ شمسی شمشیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login