1.

ابعاد روان‌شناختی بیماری کووید 19 و آسیب‌های روانی ناشی از آن: مطالعه مروری نظام‌مند

دوره 16، شماره 55، فروردین 1399، صفحه 173-206
محمد عسگری؛ ابوالفضل قدمی؛ هنگامه امینایی؛ ریحانه رضازاده

2.

اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 175-194
محمد عسگری

3.

تحلیل روند یادگیری دانش‌آموزان درگذر از کرونا (مجازی، نیمه‌حضوری، حضوری)

دوره 18، شماره 64، تیر 1401، صفحه 33-53
فاطمه امامقلی وند؛ محمد عسگری

4.

تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت استرس مرتبط با تحصیل فرزندان، مبتنی بر تجارب والدین دانش آموزان

دوره 21، شماره 75، فروردین 1404، صفحه 95-121
ریحانه طالبی؛ کیومرث فرح‌بخش؛ محمد عسگری؛ آسیه شریعتمدار؛ حسین سلیمی بجستانی

5.

روند تحول تفکّر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی

دوره 20، شماره 73، مهر 1403، صفحه 7-39
محمد عسگری

6.

طراحی مدل مفهومی امتناع از مدرسه دانش‌آموزان دوره ابتدائی

دوره 17، شماره 62، دی 1400، صفحه 145-176
فائزه هزاردستان؛ حسین سلیمی بجستانی؛ آتوسا کلانتر هرمزی؛ محمد عسگری

7.

طراحی و توسعه نرم‌افزار جدول مشخصات آزمون تلفیقی (رویکرد "مارزانو و کندال" و "اندرسون و همکاران") برای درس علوم پایۀ ششم ابتدایی با چشم‌انداز معماری نرم-افزار

دوره 20، شماره 71، فروردین 1403، صفحه 7-38
رقیه اسدی؛ جلیل یونسی؛ محمد عسگری؛ عنایت اله زمانپور


login