1.

اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 6، شماره 24، اسفند 1395، صفحه 181-203
زهرا نظری؛ تقی جباری فر؛ کاظم برزگر بفرویی

2.

اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن

دوره 13، شماره 49، فروردین 1402، صفحه 173-207
فاطمه پورچیت ساز؛ کاظم برزگر بفرویی؛ مریم زارع

3.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر اضطراب اجتماعی نوجوانان پسر کم‌توان ذهنی

دوره 7، شماره 26، شهریور 1396، صفحه 89-107
کاظم برزگر بفرویی؛ مهدی زارعی حسین آبادی؛ مرتضی امیدیان

4.

بررسی مقایسه‌ای ابعاد دلبستگی، ترس از ارزیابی منفی، سازگاری اجتماعی و تحصیلی بر اساس پیشرفت تحصیلی در دانشجویان با آسیب بینایی

دوره 9، شماره 35، آذر 1398، صفحه 215-232
فهیمه رضایی پور؛ تقی جباریفر؛ کاظم برزگر بفرویی

5.

تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 96-110
علیرضا بخشایش؛ کاظم برزگر بفروی؛ وجیهه مرادی عجمی

6.

رابطه ی بین باورهای‏ معرفت شناختی و خودکارآمدی تدریس در معلّمانِ دانش آموزان با نیازهای ویژه

دوره 5، شماره 20، دی 1394، صفحه 55-71
کاظم برزگر بفرویی

7.

رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 69-88
رویا ابراهیمی اسدآبادی؛ کاظم برزگر بفرویی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login