1.

اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر مؤلفه‌های برنامه‌ریزی و حل مسأله‌ی کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دبستان

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 101-118
سمیه سیفی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حسن عشایری؛ نور علی فرخی؛ فریبرز درتاج

2.

ارائه مدلی برای عملکرد شیمی دانش‏آموزان، بر اساس باورهای معرفت شناختی، ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و راهبردهای انگیزشی و شناختیِ سطح بالا

دوره 8، شماره 26، دی 1391، صفحه 178-211
کاظم برزگر بفرویی؛ اسماعیل سعدی پور؛ صغری ابراهیمی قوام؛ نورعلی فرخی

3.

الگوی تأثیر عوامل محیطی- اجتماعی بر چرخه انگیزش-یادگیری مادام‌العمر دانشجویان پلیس

دوره 17، شماره 61، مهر 1400، صفحه 7-27
جواد عینی پور؛ اصحاب حبیب زاده؛ صغری ابراهیمی قوام

4.

بررسی اثربخشی آموزشی مؤلفه های یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریج، بر خودکار آمدی

دوره 4، شماره 11، فروردین 1387، صفحه 1-22
رقیه ارجی؛ صغری ابراهیمی قوام

5.

بررسی تطبیقی رابطه بین سبک تفکر با سن، جنسیت، رشته تحصیلی و میزان تحصیلات در معلمان مقاطع سه گانه ابتدایی، راهنمایی و متوسطه

دوره 2، شماره 5، مهر 1385، صفحه 37-58
ناهید جهانشاهی؛ صغری ابراهیم قوام

6.

بررسی رابطه بین خود کارآمدی، حمایت اجتماعی و اضطراب امتحان با سلامت روانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علامه طباطبایی

دوره 3، شماره 7، فروردین 1386، صفحه 73-92
مرضیه میرسمیعی؛ صغری ابراهیمی قوام

7.

بررسی و تحلیل سرفصل‏ها، مباحث و برنامه‏های آموزش پیش از خدمت و ضمن خدمت مربیان پیش دبستان در کشورهای ایران، استرالیا، کانادا و بریتانیا

دوره 6، شماره 18، مهر 1389، صفحه 72-104
صغری ابراهیمی قوام؛ سید علی‏اکبر کریمیآه

8.

تاثیر آموزش برنامه‏ ی کاهش استرس مبتنی بر ذهن ‏آگاهی بر تعلّل ‏ورزی دانش ‏آموزان

دوره 10، شماره 34، دی 1393، صفحه 94-109
علی شیخ الاسلامی؛ فریبرز درتاج؛ علی دلاور؛ صغری ابراهیمی قوام

9.

تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر خودکارامدی تحصیلی دانش آموزان

دوره 11، شماره 37، مهر 1394، صفحه 19-33
موسی بندک؛ حسن ملکی؛ عباس عباسپور؛ صغری ابراهیمی قوام

10.

تدوین الگوی طراحی آموزش تفکر مبتنی بر نظریه اجتماعی ـ فرهنگی ویگوتسکی

دوره 17، شماره 60، تیر 1400، صفحه 41-82
جمشید حیدری؛ خدیجه علی آبادی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ سعید پورروستایی

11.

مقایسه ی سبک های یادگیری، سبک های مطالعه و مدیریت زمان در دانشجویان ممتاز وغیرممتاز

دوره 10، شماره 33، مهر 1393، صفحه 1-20
عبداله معتمدی؛ صغری ابراهیمی قوام؛ یوسف اعظمی؛ حامد چوپان؛ یونس دوستیان

12.

مقایسه سبک های شناختی ( وابسته / نابسته به زمینه ) و راهبردهای یادگیری خودنظم یافته در دانش آموزان تیزهوش و عادی سال اول متوسطه شهر قزوین

دوره 2، شماره 3، فروردین 1385، صفحه 61-78
علی مصلحی راد؛ صغری ابراهیمی قوام



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login