1.

بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا

دوره 9، شماره 35، خرداد 1400، صفحه 35-76
معین عبدالمحمد سقا؛ مرتضی هندیجانی فرد؛ علیرضا کوشکی جهرمی

2.

بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد

دوره 5، شماره 17، خرداد 1398، صفحه 265-295
زینب زمانی؛ منیژه حقیقی نسب؛ ندا زرندیان

3.

تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ)

دوره 9، شماره 35، آبان 1402
مهدی بیگدلو

4.

تأثیر محرک‌های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 46، شهریور 1398، صفحه 47-77
فاطمه یاوری‌گهر؛ مرضیه کراقلی

5.

طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی

دوره 9، شماره 35، آبان 1402
معصومه بابایی؛ ابوالفضل دانایی؛ فرشاد فائزی رازی

6.

مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 1-36
محمدتقی تقوی فرد؛ رویا حجازی نیا

7.

مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانه‌های جمعی در جریان‌سازی رسانه‌های اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی

دوره 4، شماره 15، آبان 1397، صفحه 179-216
سیاوش صلواتیان؛ مصیب علی اکبرزاده آرانی؛ عباس ناصری طاهری

8.

نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی

دوره 11، شماره 42، دی 1401، صفحه 71-102
مسعود تقی‌آبادی؛ معصومه تقی‌آبادی؛ حمید تقی‌آبادی

9.

نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری

دوره 13، شماره 43، مهر 1397، صفحه 141-169
مهدی دهقانی سلطانی؛ اردشیر شیری؛ طاهره نثاری؛ مصطفی رئوفی

10.

وضعیت‌یابی مؤلفه‌های انگیزه کارکنان و به اشتراک‌گذاری دانش قبل و بعد از پیاده‌سازی مدیریت دانش

دوره 7، شماره 28، شهریور 1398، صفحه 33-66
شعبان الهی؛ اعظم سورانی؛ علی رجب زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login