1.

بانک‌ها و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا

دوره 9، شماره 35، خرداد 1400، صفحه 35-76
معین عبدالمحمد سقا؛ مرتضی هندیجانی فرد؛ علیرضا کوشکی جهرمی

2.

بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو‌ه‌های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد

دوره 5، شماره 17، خرداد 1398، صفحه 265-295
زینب زمانی؛ منیژه حقیقی نسب؛ ندا زرندیان

3.

تاثیر رسانه‌های نوین بر انسجام اجتماعی در مناطق کمتربرخوردار شهر تهران (مورد مطالعه: واتساپ)

دوره 9، شماره 35، آبان 1402، صفحه 36-1
مهدی بیگدلو

4.

تأثیر محرک‌های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 46، شهریور 1398، صفحه 47-77
فاطمه یاوری‌گهر؛ مرضیه کراقلی

5.

طراحی مدل تحول رسانه های اجتماعی در منابع انسانی

دوره 9، شماره 35، آبان 1402، صفحه 232-197
معصومه بابایی؛ ابوالفضل دانایی؛ فرشاد فائزی رازی

6.

عوامل موثر در قصد خرید کاربران در بازاریابی اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی ناشی از ویژگی‌های شخصیتی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام در ایران)

دوره 9، شماره 36، دی 1402، صفحه 393-349
هما درودی؛ هادی محمدی

7.

مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 1-36
محمدتقی تقوی فرد؛ رویا حجازی نیا

8.

مطالعه تطبیقی عملکردِ رسانه‌های جمعی در جریان‌سازی رسانه‌های اجتماعی از خبرِ فوت مرتضی پاشایی

دوره 4، شماره 15، آبان 1397، صفحه 179-216
سیاوش صلواتیان؛ مصیب علی اکبرزاده آرانی؛ عباس ناصری طاهری

9.

نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی

دوره 11، شماره 42، دی 1401، صفحه 71-102
مسعود تقی‌آبادی؛ معصومه تقی‌آبادی؛ حمید تقی‌آبادی

10.

نقش رسانه‌های اجتماعی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی در ارتقای عملکرد تجاری شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری

دوره 13، شماره 43، مهر 1397، صفحه 141-169
مهدی دهقانی سلطانی؛ اردشیر شیری؛ طاهره نثاری؛ مصطفی رئوفی

11.

وضعیت‌یابی مؤلفه‌های انگیزه کارکنان و به اشتراک‌گذاری دانش قبل و بعد از پیاده‌سازی مدیریت دانش

دوره 7، شماره 28، شهریور 1398، صفحه 33-66
شعبان الهی؛ اعظم سورانی؛ علی رجب زاده



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login