1.

اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی

دوره 14، شماره 56، دی 1402، صفحه 205-229
صالح صالحی؛ رضا ناظری

2.

ارزیابی نرم‌افزارهای آموزشی علوم تجربی سوم ابتدائی بر اساس عناصر انگیزش درونی

دوره 13، شماره 45، مهر 1396، صفحه 121-145
حجت دهقانزاده؛ حسین دهقانزاده

3.

الگوی ساختاری روابط بین نیازهای اساسی روان‌شناختی، انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی در زبان انگلیسی

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 35-58
مسعود غلامعلی لواسانی؛ هیمن خضری آذر؛ مهسا صالحی نجفی؛ اسداله مالکی

4.

بررسی تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر باورهای انگیزشی (انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی، اضطراب آزمون) دانش‏آموزان دبیرستان

دوره 9، شماره 27، فروردین 1392، صفحه 50-64
ناهید محمدی درویش بقال؛ حمیدرضا حاتمی؛ حسن اسدزاده؛ حسن احدی

5.

رابطه خودکارآمدی، اشتیاق شغلی و انگیزش درونی با عملکرد شغلی آموزگاران

دوره 3، شماره 11، اردیبهشت 1396، صفحه 101-120
کریم سواری؛ مریم فلاحی؛ نوریه زایرچی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login