1.

Rôle des styles d'apprentissage chez les enfants iraniens dans l'enseignement-apprentissage du FLE

دوره 4، شماره 7، آذر 2023، صفحه 94-117
شیرین محمدی؛ رویا لطافتی؛ روح الله رحمتیان

2.

اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی

دوره 14، شماره 56، دی 1402، صفحه 205-229
صالح صالحی؛ رضا ناظری

3.

تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز)

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 149-169
احمد رستگار؛ محمد حسن صیف؛ زهرا علی محمدی معدنویی؛ مرضیه تاجوران

4.

رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی

دوره 5، شماره 14، فروردین 1403، صفحه 103-121
لیلا حبیبی

5.

رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران

دوره 4، شماره 14، تیر 1393، صفحه 104-126
شیما وفا؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حسن اسدزاده

6.

طراحی مدل شایستگی‏های معلمان با رویکرد کیفی فراترکیب

دوره 8، شماره 32، دی 1403، صفحه 173-193
سلیم کاظمی؛ مرتضی جاویدپور؛ میرمصطفی سعیدی اردبیلی؛ افشین دیوبند

7.

یادبود آقای دکتر اصغر عسکری خانقاه

دوره 7، شماره 20، فروردین 1401، صفحه 9-16
غلامرضا لطیفی


login