1.

Rôle des styles d'apprentissage chez les enfants iraniens dans l'enseignement-apprentissage du FLE

دوره 4، شماره 7، آذر 2023، صفحه 94-117
شیرین محمدی؛ رویا لطافتی؛ روح الله رحمتیان

2.

اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی

دوره 14، شماره 56، دی 1402، صفحه 205-229
صالح صالحی؛ رضا ناظری

3.

تبیین هیجانات منفی تدریس معلمان بر اساس ادراک از رهبری اصیل: نقش میانجی سرمایه روانشناختی( مورد مطالعه: معلمان مقطع دوم متوسطه شهر شیراز)

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 149-169
احمد رستگار؛ محمد حسن صیف؛ زهرا علی محمدی معدنویی؛ مرضیه تاجوران

4.

رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی

دوره 5، شماره 14، فروردین 1403، صفحه 103-121
لیلا حبیبی

5.

رابطه بین باورهای خودکارآمدی معلم و ادراک دانش‌آموز ازجو کلاس با راهبردهای خودتنظیمی یادگیری دانش‌آموزان ومقایسه آن در دانش‌آموزان دختر پایه اول متوسطه مدارس تیزهوشان وعادی شهر تهران

دوره 4، شماره 14، تیر 1393، صفحه 104-126
شیما وفا؛ صغری ابراهیمی قوام؛ حسن اسدزاده

6.

رویکرد پدیدارشناسانه به چالش‌های معلمان مدارس ابتدایی فارس از تدریس مبتنی بر بسترهای الکترونیک به منظور ارائه الگوی تدریس اثربخش

دوره 8، شماره 27، فروردین 1404
نصرالدین کرمی شیرازی؛ علی اصغر ماشینچی؛ سید احمد هاشمی

7.

طراحی مدل شایستگی‏های معلمان با رویکرد کیفی فراترکیب

دوره 8، شماره 32، دی 1403، صفحه 173-193
سلیم کاظمی؛ مرتضی جاویدپور؛ میرمصطفی سعیدی اردبیلی؛ افشین دیوبند

8.

یادبود آقای دکتر اصغر عسکری خانقاه

دوره 7، شماره 20، فروردین 1401، صفحه 9-16
غلامرضا لطیفی


login