1.

Enseignement de la culture-cible à travers les textes littéraires

دوره 1، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 37-59
Nazita Azimi Meibodi؛ Mehrnaz Talaei

2.

Éthocritique, une approche nouvelle : étude comparative de fables d’Ésope et de La Fontaine

دوره 1، شماره 2، اسفند 2020، صفحه 69-90
Mohamed-Sami Alloun

3.

L’objet « littérature » comme on l’enseigne au lycée : analyse didactique d’une pratique enseignante

دوره 1، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 181-206
Anass EL GOUSAIRI؛ KHALID NAB؛ ABDENBI KERRITA

4.

Metaphor in the West and Iran: A Comparative Perspective

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آذر 1403
رضا امینی

5.

Morality and Literature (Charles Dickens and his English Contemporaries)

دوره 3، شماره 11.10، تیر 1386، صفحه 1-30
وسیل قلوچان

6.

ادب بلاغی و ادب روایی؛ نقش حوزه‌های دوگانه زیبایی در معیارشناسی نثر ادبی فارسی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 99-124
محمد امین زمان وزیری

7.

بررسی و تبیین ماهیّت علمی و معرفتی ادبیات

دوره 13، شماره 40، شهریور 1388، صفحه 9-22
حسین نوین

8.

پژوهشی در ادب فارسی: تداوم توصیفات اسب در نظم فارسی بر اساس نقش مهرهای ساسانی (از مجموعه محسن فرغی)

دوره 25، شماره 90، دی 1400، صفحه 161-187
پیام کاظمی اسفه؛ آمنه ظاهری عبدوند؛ مجتبی منشی زاده

9.

تجلّی امثال قرآنی درمنظومه‌های فارسی

دوره 3، شماره 6، فروردین 1391، صفحه 167-194
علی رفیعی جیردهی

10.

تطّور تاریخی کنایه در ادب فارسی و عربی تا قرن هفتم هجری

دوره 12، شماره 38، اسفند 1387، صفحه 67-90
عبدالقادر پریز

11.

گذشته ای روشن و آینده ای تاریک پژوهش تطبیقی دو شعر از «امل دنقل» و «منوچهر آتشی»

دوره 11، شماره 33، آذر 1386، صفحه 7-21
علی اکبر احمدی

12.

هنر شاعری یا شاعر هنری (نگاهی به پیوند ادبیات و هنر در اشعار نظامی گنجوی)

دوره 13، شماره 40، شهریور 1388، صفحه 63-78
سیدمهدی طباطبائی



login