1.

Explanation of Digital Equipment Technology Selection Model for Equipping Downstream Petrochemical Industrial Units

دوره 4، شماره 7، مهر 2023، صفحه 311-335
Abutorab Alirezaei؛ Hojjatollah Bagheri Bagheri؛ Mohammad Reza Kabaran Zadeh

2.

Interpretive Structural Modeling of Social Network Marketing Based on Gaining a Competitive Advantage of Startup Travel Service Companies

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 مرداد 1402
Mohammad Nazari Hosseinabad؛ Mohammad haghighi؛ Kambiz Shahroodi

3.

اثر رقابت‌مندی بر رشد اقتصادی با رویکرد الگوی رشد درونزا

دوره 13، شماره 38، فروردین 1388، صفحه 97-132
جمشید پژویان؛ مرجان فقیه نصیری

4.

ارائه مدل مزیت رقابتی مبتنی بر مدیریت دانش در موسسه نوین دانش‌پژوهان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 خرداد 1401
ستاره پاریان؛ محمد حسن زاده؛ عاطفه شریف

5.

ارزیابی اثر خلق دانش برکسب مزیت رقابتی در بانک کارآفرین

دوره 2، شماره 6، اسفند 1392، صفحه 125-142
مریم اسد بیگی؛ حسین وحیدی

6.

تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی تعهد محور بر انعطاف‌پذیری منابع انسانی و مزیت رقابتی

دوره 25، شماره 82، اسفند 1395، صفحه 99-122
فرج اله رحیمی؛ جیران محمدی؛ هدی پورزارع

7.

تأثیر انعطاف‌پذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز

دوره 3، شماره 11، خرداد 1394، صفحه 123-140
سعید جعفری‌نیا؛ مریم جوانمرد

8.

تأثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی

دوره 2، شماره 5، تیر 1392، صفحه 1-17
محمد رضا تقوا؛ سید مجتبی حسینی بامکانی؛ حمید رضا فلاح لاجیمی

9.

تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه

دوره 20، شماره 62، مهر 1389، صفحه 163-193
ایرج سلطانی؛ ریحانه بهرامی نژاد جونقانی

10.

تاثیر رفتار سازمانی مثبت و ابعاد آن بر مزیت رقابتی

دوره 26، شماره 86، دی 1396، صفحه 145-166
داود حسین پور؛ فاطمه شمس

11.

تاثیر رفتار سازمانی مثبت و نوآوری باز بر بهبود مزیت رقابتی

دوره 23، شماره 75، مهر 1393، صفحه 137-159
احمد حسینی؛ فاطمه شمس

12.

تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر مزیت رقابتی

دوره 21، شماره 68، آذر 1391، صفحه 109-134
حبیب رودساز؛ بهروز رضائی منش؛ شقایق توکلی

13.

تاثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی با نقش میانجیگری مدیریت دانش

دوره 18، شماره 59، دی 1399، صفحه 117-150
حبیب رودساز؛ میرعلی سید نقوی؛ فائزه عبدلی مسینان

14.

تبیین و سطح‌بندی شاخص‌های کارآفرینی راهبردی

دوره 30، شماره 101، مهر 1400، صفحه 161-188
طیبه امینی؛ مجید نصیری؛ پرویز سعیدی؛ ابراهیم عباسی

15.

تجزیه و تحلیل همبستگی متعارف چابکی و عملکرد استراتژیک سازمان های تولیدی

دوره 3، شماره 11، دی 1384، صفحه 115-143
غلامرضا خوش سیما

16.

تحلیل یادگیری ضمن انجام کار در بخش صنعت و تاثیر آن بر صادرات صنایع ایران

دوره 26، شماره 89، دی 1400، صفحه 9-35
فرهاد خدادادکاشی؛ سهیلا میرزابابازاده؛ سمیه شاه حسینی؛ سیاوش جانی

17.

توسعه مدل مفهومی پیشایندها و پیامدهای زنجیره تامین سبز در صنعت قطعه سازی با رویکرد کیفی

دوره 18، شماره 59، دی 1399، صفحه 335-357
نوید پیشکار؛ محمد علی نسیمی؛ مریم رحمتی

18.

رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی

دوره 19، شماره 59، مهر 1388، صفحه 71-86
ناصر صنوبر؛ نسرین مهدی زاده اصل

19.

عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی مقصدهای گردشگری در ایران (مورد مطالعه: منطقۀ چابهار)

دوره 5، شماره 14، اسفند 1389، صفحه 40-67
محمدرضا فرزین؛ زهرا نادعلی پور

20.

محاسبه توان رقابت هزینه ای واحدهای تولیدی فولاد با پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی (WTO) (مجتمع فولاد مبارکه)

دوره 5، شماره 17، بهمن 1382، صفحه 99-124
حسن کلباسی؛ ولی گریوانی

21.

نقش یکپارچگی سیستم‌های اطلاعات در کسب مزیت رقابتی شرکت همکاران سیستم

دوره 2، شماره 7، خرداد 1393، صفحه 83-107
وجه‌الله قربانی‌ز‌اده؛ امین بازیار؛ حسین اشرفی گلشنی؛ رسول معتضدیان

22.

نقش منابع سازمانی بر سودآوری باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران با میانجی گری مزیت رقابتی

دوره 8، شماره 9، مهر 1398، صفحه 126-151
مصطفی سلطانی؛ سید عباس بی نیاز



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login