1.

اثربخشی آموزش راهبرد یادگیری خودگردان در افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار

دوره 14، شماره 50، بهمن 1397، صفحه 171-193
سلیمان کابینی مقدم؛ غلامحسین انتصار فومنی؛ مسعود حجازی؛ حسن اسدزاده

2.

آزمون الگویِ عِلّی سرزندگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس مشارکت فعال با میانجیگری امنیت در مدرسه

دوره 4، شماره 15، فروردین 1397، صفحه 3-3
پروانه محمدی؛ ابراهیم آریانی قیزقاپان؛ منیژه هاشمی مهر

3.

الگوی ساختاری ارتباط میان سبک دلبستگی و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای امید

دوره 17، شماره 59، فروردین 1400، صفحه 1-22
منصوره حاج حسینی؛ الهه هدایتی؛ مسعود غلامعلی لواسانی

4.

تبیین مدل سرزندگی تحصیلی بر اساس خودناتوان‌سازی با میانجی‌گری عشق به یادگیری، عزّت‎نفس و مهارت‎های خودتنظیمی

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 71-95
عزت اله قدم پور؛ فضل اله حسنوند؛ مریم عبدالهی مقدم؛ امین شاکرمی

5.

تعامل معلم- دانش‌آموز و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی: نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف

دوره 15، شماره 52، مرداد 1398، صفحه 45-85
مسعود حسینچاری؛ فتانه قزل‌بیگلو؛ بهرام جوکار

6.

رابطه‌ی علّی الگوهای ارتباطی خانواده و جهت‌گیری‌های دینی با سرزندگی تحصیلی؛ نقش ابعاد خودکارآمدی

دوره 12، شماره 41، مهر 1395، صفحه 91-124
مرتضی مرادی؛ حسین شاهمرادی؛ معصومه محمودی؛ ام‌البنین شیبانی

7.

سرزندگی تحصیلی و ادراک از الگوهای ارتباطات خانواده و ساختار کلاس؛ نقش واسطه‌ای ابعاد خودکارآمدی

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 1-30
محمدحسین دهقانی‌زاده؛ مسعود حسین‌چاری؛ مرتضی مرادی؛ عباسعلی سلیمانی خشاب

8.

مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی

دوره 8، شماره 31، آذر 1397، صفحه 215-236
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان؛ مرضیه پاسالاری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login