1.

An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 129-163
Mina Bolghari؛ Parviz Birjandi؛ Parviz Maftoon

2.

اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 1، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 139-158
مسیب یارمحمدی واصل؛ آرزو محمدی؛ رسول کردنوقابی؛ محمد جمشیدی مقدم

3.

بررسی تأثیر وبلاگ بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی

دوره 10، شماره 31، فروردین 1393، صفحه 191-209
یوسف مهدوی نسب؛ خدیجه علی آبادی

4.

تأثیر یادگیری مشارکتی با گروه‌های پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپنداره‌ی ریاضی دانش‌آموزان

دوره 13، شماره 43، فروردین 1396، صفحه 119-139
خدیجه حاجی حسینلو؛ علی خالق خواه؛ عادل زاهدبابلان؛ مهدی معینی کیا

5.

تاثیر کلاس جورچین معکوس بر عملکرد تحصیلی و اضطراب آمار دانشجویان

دوره 15، شماره 52، مرداد 1398، صفحه 133-153
جواد امانی ساری بگلو؛ شهرام واحدی؛ اسکندر فتحی آذر؛ لیلا عبیدی

6.

رابطه بین میزان بهره گیری مدیران مدارس از مدیریت مشارکتی با میزان استفاده معلمان از یادگیری مشارکتی

دوره 2، شماره 6، اسفند 1385، صفحه 27-50
احمد اکبری عیدگاهی؛ محمدرضا کرامتی

7.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانه‌ای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 اردیبهشت 1401
متین قاسمی سامنی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ علی دلاور

8.

مقایسه اثربخشی روش‏های تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی

دوره 10، شماره 32، تیر 1393، صفحه 55-79
آزاد الله کرمی؛ حسن ملکی؛ افشین بابامرادی

9.

مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی و کفایت اجتماعی

دوره 9، شماره 29، مهر 1392، صفحه 111-134
آزادالله کرمی؛ حسن ملکی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login