1.

ارائه مدلی جهت دسته‌بندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی

دوره 6، شماره 21، مهر 1396، صفحه 65-92
فاطمه عباسی؛ بابک سهرابی؛ امیر مانیان؛ آمنه خدیور

2.

تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق

دوره 10، شماره 37، مهر 1400، صفحه 109-134
محمد احسان بصیری؛ شیرین حبیبی؛ َشهلا نعمتی

3.

تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق

دوره 10، شماره 40، تیر 1401
آرمینا محسنی؛ آمنه خدیور؛ فاطمه عباسی

4.

طراحی و پیاده‌سازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمت‌گذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیک‌های مدل‌سازی موضوعی و متن‌کاوی

دوره 9، شماره 33، آذر 1399، صفحه 143-172
سارا آقابابائی؛ محسن نظری؛ نسترن حاجی حیدری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.

login