1.

اثربخشی آموزش از طریق فلش کارت‌های مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 17، شماره 61، مهر 1400، صفحه 119-138
بی بی نعیمه ابریشمی زاده؛ سید امیر قاسم تبار؛ سید عبدالله قاسم تبار

2.

اثربخشی آموزش تفکرانتقادی بر توجه، پردازش شناختی و راهبردهای تنظیم هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص

دوره 20، شماره 72، تیر 1403، صفحه 107-132
رئوف احمدیان؛ سید داود حسینی نسب؛ معصومه آزموده

3.

اثربخشی آموزش توانایی های شناختی برحافظه کاری کلامی و غیر کلامی دانش آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 159-181
اسماعیل برقی؛ مهناز استکی؛ مهدیه صالحی

4.

اثربخشی بسته آموزشی تقویت غلبه طرفی بر کارکردهای اجرایی و ادراک دیداری کودکان با اختلال یادگیری خاص

دوره 14، شماره 53، فروردین 1403، صفحه 43-75
شرمین اسمعیلی انور؛ رضا قربان جهرمی؛ امین رفیعی‌پور؛ مهرداد ثابت

5.

تدوین مدل فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بر اساس عوامل مؤثر بر آن: یک مطالعه داده بنیاد

دوره 20، شماره 72، تیر 1403، صفحه 79-106
سارا نجاتی فر؛ سالار فرامرزی


login