دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,838
تعداد مقالات14,658
تعداد مشاهده مقاله31,759,220
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,745,717

1.

اثربخشی آموزش از طریق فلش کارت‌های مصور ادغام شده بر عملکرد املاء دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 17، شماره 61، مهر 1400، صفحه 119-138
بی بی نعیمه ابریشمی زاده؛ سید امیر قاسم تبار؛ سید عبدالله قاسم تبار

2.

اثربخشی آموزش توانایی های شناختی برحافظه کاری کلامی و غیر کلامی دانش آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 159-181
اسماعیل برقی؛ مهناز استکی؛ مهدیه صالحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login