دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,946,723
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,360,206

1.

تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی

صفحه 1-20
فرانک بروجردی؛ جلیل یونسی؛ محمد سیدصالحی؛ الهام اسدپورکرکوکی

2.

تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران)

صفحه 21-43
صادق طاهری؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی؛ عباس عباس پور

3.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 45-64
عزت اله قدم پور؛ لیلا امیریان؛ زهرا خلیلی گشنیگانی؛ فاطمه نقی بیرانوند

4.

ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی

صفحه 65-81
مهسا ناظمی مقدم؛ پروین کدیور؛ مهدی عرب زاده

5.

ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی

صفحه 83-102
سمیرا سلیمانی؛ فرشته علی دوست قهفرخی؛ علی محمد رضایی؛ محمد بارانی

6.

بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی

صفحه 103-119
سمیه ساداتی فیروزآبادی؛ قوام ملتفت

7.

تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی

صفحه 121-146
محبوبه خسروی

8.

بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

صفحه 147-160
فریده نرگسی؛ فاطمه ایزدی؛ کلثوم کریمی نژاد؛ علی رضایی شریف

9.

تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش‏ آموزان بااستعداد

صفحه 161-181
محسن آیتی؛ محمدرضا اسدی یونسی؛ عمید آزادگان


login